Instruccions i calendari de matrícula 2024-2025

Com en cursos anteriors, la matrícula per al curs 2024-2025 serà un procés telemàtic molt senzill que es podrà fer tant des d’un ordinador com des d’una tauleta o un mòbil amb connexió a internet.

Les persones tutores enviaran l’enllaç al formulari corresponent per correu electrònic o per la Web Família Itaca.

L’alumnat que ha participat en el procés d’admissió i ha obtingut plaça rebrà l’enllaç a l’adreça de correu electrònica que conste en la sol·licitud d’admissió.

Per favor, llegiu les instruccions corresponents al curs on s’heu de matricular abans d’omplir el formulari.

El calendari de matrícula queda de la següent forma:

• Per a l’alumnat de 1r ESO procedent de centres adscrits i alumnat del centre:
    • Tots els cursos: de l’1 al 5 de juliol.
  • Per a l’alumnat que ha participat en el procés d’admissió i ha obtingut plaça en l’institut:
    • 1r, 2n, 3r i 4t ESO: del 22 al 25 de juliol.
    • 1r i 2n FPB: del 12 al 17 de juliol.
    • 1r i 2n BATX: del 25 al 29 de juliol.

Entrega de documentació a la secretaria del centre en horari d’11h a 13h:

• Alumnat que ha participat en el procés d’admissió:
    • 1r ESO, 1r i 2n BAT: 25 de juliol.
    • 2n, 3r, 4t ESO: 24 juliol.
    • 1r i 2n FPB: 15 de juliol
  • Alumnat de centres adscrits:
    • CEIP Benipeixcar: 3 de juliol.
    • CEIP Joan Martorell: 4 de juliol.
    • CEIP Montdúver: 5 de juliol.