Instruccions i calendari de matrícula 2024-2025

Com en cursos anteriors, la matrícula per al curs 2024-2025 serà un procés telemàtic molt senzill que es podrà fer tant des d’un ordinador com des d’una tauleta o un mòbil amb connexió a internet.

Les persones tutores enviaran l’enllaç al formulari corresponent per correu electrònic o per la Web Família Itaca.

L’alumnat que ha participat en el procés d’admissió i ha obtingut plaça rebrà l’enllaç a l’adreça de correu electrònica que conste en la sol·licitud d’admissió.

Per favor, llegiu les instruccions corresponents al curs on s’heu de matricular abans d’omplir el formulari.

El calendari de matrícula queda de la següent forma:

• Per a l’alumnat de 1r ESO procedent de centres adscrits i alumnat del centre:
    • Tots els cursos: de l’1 al 5 de juliol.
  • Per a l’alumnat que ha participat en el procés d’admissió i ha obtingut plaça en l’institut:
    • 1r, 2n, 3r i 4t ESO: del 22 al 25 de juliol.
    • 1r i 2n FPB: del 12 al 17 de juliol.
    • 1r i 2n BATX: del 25 al 29 de juliol.

Entrega de documentació a la secretaria del centre en horari d’11h a 13h:

• Alumnat que ha participat en el procés d’admissió:
    • 1r ESO, 1r i 2n BAT: 25 de juliol.
    • 2n, 3r, 4t ESO: 24 juliol.
    • 1r i 2n FPB: 15 de juliol
  • Alumnat de centres adscrits:
    • CEIP Benipeixcar: 3 de juliol.
    • CEIP Joan Martorell: 4 de juliol.
    • CEIP Montdúver: 5 de juliol.

Llibres de text 24-25

Podeu consultar el llistat actualitzat de llibres en l’enllaç. A continuació es detallen les rectificacions que s’han fet després del 29 de juny:

• S’ha modificat l’ISBN del llibre de Castellà de 4t d’ESO (modificació del 2 de juliol)
  • S’han fet obligatoris els llibres de Matemàtiques I i II de 1r de batxillerat (modificació del 2 de juliol).
  • S’ha afegit el llibre de text de Cultura Jurídica de 1r de batxillerat (modificació del 4 de juliol).
  • S’ha modificat l’ISBN del llibre d’Archivo y Comunicación de 2n d’FPB (modificació del 24 de juliol).
Llibres de text. Curs 2024-2025.

Jornades inicials Erasmus+ a Salamanca

El nostre centre va participar en les jornades inicials de projectes de mobilitat Erasmus+ KA121 en educació escolar i educació de persones adultes, celebrades a Salamanca els passats 24 i 25 de juny. Aquestes jornades estan dirigides als centres que tenen l’acreditació Erasmus+ i han sol·licitat activitats de mobilitat en la convocatòria 2024.

Les jornades van ser molt productives i segur que ens ajudaran a implementar projectes de mobilitat de qualitat per al curs vinent.

IV Jornades Intercanvi d’Experiències d’Erasmus+ i E-Twinning

L’IES Ausiàs March va participar com a ponent en les jornades Erasmus+ celebrades el passat 25 de juny a la Universitat Politècnica de Gandia.

L’alumnat de l’aula UECO, que va participar en la mobilitat a Detmold, Alemanya, va explicar la seua experiència, demostrant així que és capaç de tot.

Cal recalcar la importància d’aquestes experiències per a fomentar el creixement personal i incrementar el bagatge cultural en un món globalitzat d’aprenentatge compartit.

Erasmus+ a Hassfurt, Alemanya

El passat mes de juny, l’alumnat de 1r de batxillerat del nostre centre va realitzar una mobilitat Erasmus+ a la ciutat de Hassfurt, Alemanya. Els nostres alumnes van poder realitzar una sèrie d’activitats emmarcades dins del pla Erasmus+ en el qual participem. L’Ausiàs March gaudeix de l’acreditació Erasmus+ des de 2021.

Feu clic en la foto per veure un reportatge visual de la mobilitat.

Activitat d’habilitats gimnàstiques

El 19 de juny, l’alumnat de 2n d’ESO va realitzar una activitat d’habilitats gimnàstiques al Fun Jump a València. Va ser una jornada molt intensa i motivadora per al nostre alumnat.

Activitats aquàtiques

El dijous 13 de juny, l’alumnat de 1r d’ESO va participar en diverses activitats aquàtiques organitzades pel departament d’Educació Física a la platja de Miramar. L’alumnat va poder gaudir d’una jornada molt divertida on va aprendre diferents esports aquàtics com el pàdel surf i la piragua. També va disfrutar d’un parc aquàtic dins l’aigua on va practicar diferents habilitats gimnàstiques.

Feu clic en la foto per veure més imatges de les activitats.

Vacants inicials per al procés d’admissió

En aquest enllaç es poden consultar les vacants tant per a l’ESO com per al batxillerat.

Instruccions per a la consulta:

1. En els criteris de filtrat:
    • En Codi cal escriure: 46004206.
    • En Ensenyament cal triar: ESO o batxillerat.
    • No és necessari escriure res més.
  2. Prémer el botó Cercar.
  3. En el Llistat de centres, cal fer clic en Detalls per veure la taula de vacants del nostre centre per curs.

Trobades d’Escoles en Valencià

El dissabte 1 de juny vam gaudir d’una jornada lúdica a Llocnou de Sant Jeroni on es va celebrar la XXXVIena edició de les Trobades, “Fem poble, parlem valencià”. Aquesta vegada, el nostre institut ha volgut dedicar els tallers a l’activisme per la llengua realitzant unes ulleres que commemoren l’any Estellés. A més, l’alumnat va confeccionar unes bafarades amb versos del nostre poeta del poble, Vicent Andrés Estellés. Per altra banda, Pau Sigalat i Olga Soler van col·laborar en la confecció de la plaqueta que va formar part del mural.

Gràcies a la participació i a la implicació de forma altruista tant del professorat com de l’alumnat, el nostre taller va aconseguir un èxit rotund en aquesta jornada festiva.

Anem agafant forces per a l’any vinent atès que se celebrarà a la nostra ciutat. Animeu-vos, “Fem poble, parlem valencià”.

Feu clic en la foto per veure més imatges.

Premis Sambori

El 30 de maig es va celebrar a Llocnou de Sant Jeroni l’entrega de premis Sambori. Aquest any hem obtingut quatre premis corresponents a diferentes categories. L’alumnat guardonat ha sigut: Pau Galofre, de 2n d’ESO, Hiba Amajoud, de 4t d’ESO, Meritxell Terol, de 2n de batxillerat i alumnat de l’aula UECO.
A totes i a tots, l’enhorabona.