Prova d’idiomes A2

CURS 2023-2024

INFORMACIÓ GENERAL

A la atenció dels alumnes d’ESO, de Batxiller i de Formació Professional

En el DOCV de 23 de juny de 2022 es va publicar l’Orde 34/2022 de 14 de juny, de la Consellería de Educació, Cultura i Esport , per la qual es regulen l’avaluació dels ensenyaments d’idiomes de règimen especial i les proves de certificació dels nivells del Marc Comú Europeu de Referència per a les Llengües en la Comunitat Valenciana (Títol IV).

Els alumnes que estiguen interessats en presentar-se a aquestes proves hauran d’omplir i entregar la sol·licitud en la secretaria del centre, entre els  dies 18 i 24 d’abril, juntament amb una fotocòpia del DNI o NIE. Els exàmens es realitzaran el pròxims dies 8 de maig per a la prova d’anglés, i 9 de maig per a la prova de francés.

model sol·licitud

REQUISITS

1)Tenir 16 anys o cumplir-los durant el curs 2024.
2) Estar matriculat en ensenyances d’Educació Secundària, batxillerat o de Formació Professional.

ESTRUCTURA I AVALUACIÓ.

ACTIVITATS DE LLENGUA DURADA
 PRODUCCIÓ I COPRODUCCIÓ
DE TEXTOS ORALS
15 minuts
 PRODUCCIÓ I COPRODUCCIÓ
DE TEXTOS ESCRITS I MEDIACIÓ ESCRITA
  75 minuts
 COMPRENSIÓ TEXTOS ORALS   25 minuts
 COMPRENSIÓ TEXTOS ESCRITS   35 minuts

AVALUACIÓ :

• La superació d’aquestes proves exigirà que l’alumnat demostre un nivell suficient de competència en totes i cadascuna de les activitats de llengua.
  • La qualificació final global de la prova s’expressarà en termes d’«apte» o «no apte». Per a obtindre la qualificació final d’apte cal superar totes les activitats de llengua de la prova amb un percentatge de puntuació mínim d’un 50 % i haver obtingut un percentatge de puntuació global mínim d’un 65 %.
  • L’avaluació de les activitats de llengua de producció i coproducció oral i escrita la durà a terme un tribunal format per dos docents de l’assignatura, a excepció dels departaments unipersonals.

GUIA DEL CANDIDAT I MODELS D’EXÀMENS

Poder obtenir la guia del candidat i models d’examen al següent enllaç: https://ceice.gva.es/va/web/dgplgm/proves-homologades

CALENDARI.

Presentació de sol·licituds Del 18 al 24 d’abril (secretaria del centre)
Llista provisional d’ admesos
Esmena de sol·licituds
Llista definitiva d’ admesos
24  d’abril
Fins al 3 de maig
3 de maig
 Realització de la provaAnglés: 8 maig – 11:00h
Francés:  9 maig – 11:00h
Lloc: Usos múltiples i/o biblioteca.
Publicació qualificacionsAbans del 12 de juny

REALITZACIÓ DE LA PROVA

L’alumnat que hi haja sol·licitat participar a la prova haurà de concurrir a ella provist d’original del DNI o NIE, com també d’una còpia de la sol·licitud de participació en la prova, amb el segell del centre.

EXPEDICIÓ DEL CERTIFICAT D’IDIOMES NIVELL A2

Els alumnes que hi hagen superat les proves han de presentar a la secretaria del centre una sol·licitud de certificat de superació de nivell d’ensenyances d’idiomes .

INFORMACIÓ IMPORTANT

• Amb aquest certificat, podràs matricular-te al nivell intermedi de qualsevol Escola Oficial d’Idiomes.
  • Si no superes la prova, però has aprovat una o més d’una destresa de la prova, podràs sol·licitar l’expedició d’una certificació acadèmica.
  • Si no aproves en el nostre centre, pots tornar a presentar-te a qualsevol Escola Oficial d’Idiomes.

MEŚ INFORMACIÓ A LA PÀGINA WEB:  https://ceice.gva.es/va/web/dgplgm/proves-homologades