BANC DE LLIBRES

NOUS PARTICIPANTS.  JUNY-JULIOL 2024

Termini per sol·licitar la participació en el banc de llibres PER PRIMERA VEGADA durant el curs 2024-2025 (ESO – BAT- FPB).

La sol·licitud es realitzarà telemàticament a la sede electrònica de la Generalitat Valenciana. https://sede.gva.es

PERÍODE: L’establert per la Conselleria d’Educació, universitats i ocupació.

Trobareu l’assistent telemàtic al següent enllaç: SOL·LICITUD DE PARTICIPACIÓ.

Per a pertànyer al banc de llibres s’ha d’assumir el compromís de fer un ús responsable dels llibres i materials que li proporcione el centre i tornar la seua totalitat una vegada finalitze el curs escolar.

La sol·licitud s’ha d’entregar al coordinador de la xarxa amb el lliurament de tots els llibres durant el període ordinari.

Els alumnes participants en el programa de banc de llibres durant el curs 2023-2024 no hauran de presentar cap sol·licitud per a ser participants en el banc de llibres 2023-2024, ja que esta condició es manté, excepte si exercixen el seu dret de renúncia.

LLIURAMENT DE LLIBRES. MAIG- JUNY 2024

Els alumnes que continuen al programa de banc de llibres hauran d’entregar els llibres amb el document de lliurament de llibres de la Conselleria. Els llibres es lliuraran al professorat a l’hora de classe en bones condicions, seguint les instruccions que es donaran a l’alumnat a les tutories.

Aquelles famílies que vulguen renunciar ho faran el mateix dia del lliurament del lot de llibres. Aquesta renúncia no eximirà de l’obligació de tornar els llibres deixats en préstec. Amb l’entrega dels llibres haurà d’entregar el document de lliurament de llibres marcant la casella de renuncia.

DOCUMENT LLIURAMENT DE LLIBRES. TRIA EL TEU NIVELL EDUCATIU

DATES DE LLIURAMENT DE LLIBRES:

• ESO-BAT i PAU: Setmana del 17 al 21 de juny de 2024
    • FPB: la setmana anterior a l’inici de les FCT
    • Alumnat de BAT, PAU i FPB que haja d’anar a la convocatòria extraordinària, al finalitzar els exàmens.
    • Alumnat que es done de baixa durant el curs escolar, quan formalitze la baixa a la secretaria del centre.

L’alumnat que es done de baixa durant el curs escolar, haurà d’entregar el lot complet de llibres i el document de lliurament en el moment de donar-se de baixa a la secretaria del centre per poder continuar al programa de banc de llibres.

NOTA IMPORTANT:

• Per a continuar al programa de banc de llibres és imprescindible l’entrega del LOT COMPLET dels llibres de text i material curricular proporcionats pel centre en règim de préstec.
    • Tot alumne que ha rebut llibres en règim de préstec té l’obligació de tornar-los, continue  o no al centre o al programa de banc de llibres.
    • El deteriorament dels materials per mala utilització o la pèrdua d’aquests suposarà l’obligació, per part dels representats legals de l’alumnat, de reposar el material deteriorat o extraviat, com indica l’article 10.2 de l’Orde 26/2016.
    • A més, l’alumnat que finalitze l’etapa (4t ESO, 2n BAT, 2n FPB), només es tramitarà el títol una vegada haja tornat els llibres en les condicions exigides.

MÉS INFORMACIÓ SOBRE LA XARXA DE LLIBRES AL WEB DE CONSELLERIA: XARXA DE LLIBRES