Celebrem el dia internacional de la dona i la xiqueta en la ciència

Demà, 11 de febrer, es celebra el Dia Internacional de la Dona i la Xiqueta en la Ciència.

Des de l’IES Guillem d’Alcalà hem volgut participar en aquesta celebració amb la invitació de Loreto Fenollosa, Doctora Enginyera Agrònoma per la UPV, que ens ha contat la seua trajectòria i les eixides laborals que l’enginyeria ens posa al nostre abast i la importància de que les dones estem participant d’aquestes oportunitats.

Aquesta xerrada ha estat dirigida a l’alumnat del batxillerat de ciències. La resta de l’alumnat del centre també ha estat informat d’aquesta data tan rellevant i s’ha treballat en les aules (tutories o classes de ciències) la importància per  les dones i la societat en general de tener la oportunitat de poder elegir la seua formació i trajectòria laboral, independent del seu sexe. També es posen en valor la presència de dones científiques poc o gens reconegudes en la història i que poc a poc anem rescatant de l’oblit.

A més l’alumnat de 1r d’ESO, va realitzar un mural per prendre consciència del paper de la dona a la ciència.