I MARATÓ DE MICRORELATS A L’IES GUILLEM D’ALCALÀ

El dimarts 23 d’abril es va celebrar la I Marató de Microrelats a l’IES Guillem d’Alcalà per a celebrar el Dia del Llibre. L’alumnat, que va mostrar un gran interés com vam poder vore per la seua masiva resposta, competia en dos categories: 1r i 2n d’ESO d’una banda, i 3r, 4t d’ESO i 1r de Batxillerat d’altra. El certamen consistia a superar tres rondes composant diferents microrelats d’entre 50 i 100 paraules en menys de 30 minuts.

En la primera fase havien d’escriure a partir d’una frase inicial proporcionada per l’organització. El 80 % van ser seleccionats per a la segona ronda on el procés va ser el mateix, però en aquest cas se’ls va facilitar la frase final en què havia d’acabar el microrelat. Per a la final es van classificar 10 alumnes per cada categoria.

Volem donar l’enhorabona a tot l’alumnat per demostrar la seua il·lusió i habilitat creant històries.

També agrair el jurat format per Marta Avellaneda, Josep Domínguez, Mª José Escrivà i Andreu Collado la seua difícil tasca i implicació, a Magda Pérez per la seua ajuda al llarg del matí, i a la Regiduria de Cultura de l’Ajuntament per la seua col·laboració.

Des del departament de Castellà ens sentim molt satisfetes amb l’experiència i orgulloses de tot el nostre alumnat.

La nostra especial felicitació als guanyadors que han obtingut un diploma i un esmorzar a la cantina del centre i, en el cas dels tres primers classificats de cada categoria, a més: un llibre electrònic, material escolar per valor de 50 € i 25 € respectivament.

Premiats categoria 1r i 2n d’ESO

• Primer premi: Leire García (1r ESO C)
  • Segon premi: Samuel Zaragozá (2n ESO C)
  • Tercer premi: Iván Banacloche (1r ESO B)
  • Quart premi: Tania Navarro (2n ESO A)
  • Cinquè premi: Iker Izquierdo (1r ESO B)

Premiats categoria 3r, 4t d’ESO i 1r de Batxillerat

• Primer premi: Aitana Querol (4t ESO B)
  • Segon premi: Verónica Vasileva (3r ESO B)
  • Tercer premi: Arnau Vilches (1r de Batxillerat B)
  • Quart premi: Luna Torres (1r de Batxillerat B)
  • Cinquè premi: Eunice Paval (3r ESO B)

Més avant es farà una selecció de microrelats per a la seua publicació i difusió.

Seguiu escrivint i llegint!

Feliç Dia del Llibre.