INFORMACIÓ ALUMNAT 1r curs CCFF i CE AMB PÈRDUA D’AVALUACIÓ CONTÍNUA. Curs 23-24

Informació per a l’alumnat dels primers cursos de grau mitjà i grau superior i curs d’especialització

La realització dels exàmens finals per a l’alumnat que ha perdut el dret a l’avaluació continua tindran lloc:

• Entre el 28 i el 31 de maig per al CE FLECA I BRIOXIERIA
  • Entre el 3 i el 7 de juny per als grups de 1r CFGM de cuina i gastronomia, de 1r CFGM de serveis en restauració, de 1r CFGS de direcció de cuina i de 1r CFGS de direcció de serveis en restauració.

Els exàmens es realitzaran a l’aula del grup de referència, en l’horari del grup. L’alumnat interessat haurà de posar-se en contacte amb el docent del mòdul professional per conèixer dia i hora establerts dins del període d’exàmens.