II JORNADES LINGÜÍSTIQUES

El passat dia 23 de febrer es va celebrar la II Jornada d’Inclusió Lingüística i Cultural entre alumnat nouvingut i alumnat valencianoparlant del nostre centre. En aquesta ocasió, el tema al voltant del qual se centrava la iniciativa va ser la gastronomia pròpia dels respectius països d’origen i la cuina valenciana.

La Comissió d’Acollida aprofita la riquesa multicultural del nostre institut i fa, amb activitats com aquesta, que el valencià siga una eina d’acollida, d’integració i de cohesió socioeducativa.

De nou, el Departament d’Hostaleria, sense el qual aquesta jornada no hauria estat possible, hi va col·laborar amb la preparació de plats tradicionals i representatius del nostre territori.

Cançó «Mediterrània», del grup musical La Fúmiga.