TRANSPORT ESCOLAR 23-24

Condicions per a ser usuari del transport escolar col·lectiu curs 23-24

RESOLUCIÓ de 30 de maig de 2023, del director general de Centres Docents, per la que s’estableixen les condicions per a ser alumnat usuari del serveix de transport escolar col·lectiu per al curs 2023-2024. (Publicada el 5 de juny de 2023)

Ajuda individual transport escolar

RESOLUCIÓ de 30 de maig de 2023, del director general de Centres Docents, per la que s’estableixen les condicions per a ser alumnat usuari del serveix de transport escolar individual per al curs 2023-2024. (Publicada el 5 de juny de 2023)

Termini ordinari: des del 6 de juny fins a la formalització de la matrícula.

Termini extraordinari: En cas d’incorporar-se amb el curs començat, tindrà 10 dies hàbils a partir de la data de la matrícula

FORMES DE PRESENTACIÓ:

a) Mitjançant esborrany aquelles persones que ja ho van sol·licitar en el curs 22/23.

1. Si són usuàries de l’aplicació web família, hauran de descarregar l’esborrany, imprimir, signar i presentar-ho al centre.

Important revisar que les dades són correctes. En el cas d’haver-hi un error, una vegada imprés assenyalar aquest error en l’apartat G i presentar el document que el justifique en el centre quan s’entregue.

1. Si no són usuàries de l’aplicació web família, es podrà sol·licitar en el centre, on si les dades són correctes s’entregarà signat

Nota: Famílies amb més d’un alumne en el centre. En el cas de no aparéixer tots en l’esborrany, es presentarà una sol·licitud nova SOLO per a l’alumne que no estiga inclòs. (Annex I)

b) Emplenant una nova sol·licitud.

La sol·licitud d’ajuda es realitzarà presentant l’Annex I emplenat, i adjuntant la documentació acreditativa que es requereix en la convocatòria en el centre on estarà matriculat l’alumnat durant el curs 2022/2023.

+ info:  INSTRUCCIONS PER A LA TRAMITACIÓ D’AJUDES INDIVIDUALS DE TRANSPORT ESCOLAR