I FIRA COMARCAL DE FP

Avui, 5 de maig de 2023, està celebrant-se la I fira de FP comarcal a la casa de la Joventut de Massamagrell des de les 9 del matí fins a les 18 hores, on més de 10 instituts de la comarca de l’Horta Nord han participat per promoure la FP i donar a conèixer els seus cicles formatius i acostar als adolescents a les seues futures professions.

Pots aconseguir el programa i el planol de la fira clicant sobre el cartell.

El nostre centre ha estat representat pel departament d’Hostaleria i Turisme. El nostre professorat i alumnat dels cicles formatius, han realitzat activitats com tall de pernil, elaboració d’arrossos… A més, els nostres campions de les Skills han exposat les seues elaboracions.

D’altra banda, hem apropat al nostre alumnat de 4 d’ESO a la Fira perquè conegueren el ventall de possibilitats que té la Formació Professional i que la tenen al costat de casa seua.

La Fira romandrà oberta fins les 18 hores.

Fotografies de la jornada del nostre stand