INFORMACIÓ ALUMNAT CCFF AMB PÈRDUA D’AVALUACIÓ CONTÍNUA. Curs 22-23

Informació per a l’alumnat dels segons cursos de grau mitjà i grau superior

La realització dels exàmens finals per a l’alumnat que ha perdut el dret a l’avaluació continua tindran lloc:

• Entre el 16 i el 21 de febrer per als grups de 2n CFGS de direcció de cuina i de 2n CFGS de direcció de serveis en restauració.
  • Entre l’1 i el 6 de març per als grups de 2n CFGM de cuina i gastronomia i de 2n CFGM de serveis en restauració.

L’alumnat interessat haurà de posar-se en contacte amb el docent del mòdul professional per conèixer dia i hora establerts dins del període d’exàmens.