TRANSPORT ESCOLAR: HORARI D’OCTUBRE A MAIG

CIRCULAR PER A LES FAMÍLIES DE L’ALUMNAT DE 1r, 2n i 4t D’ESO

Informem a les famílies que a causa de l’aplicació de la Lomloe, 3r d’ESO ha ampliat el seu horari lectiu en una hora. Aquesta hora és de 14.20 h a 15.15 h el dilluns. Es per això que l’horari del transport escolar durant aquests mesos es:

Arribada IESEixida IES
DILLUNS8 h15.15h NOVETAT
DIMARTS8 h15:15 h
DIMECRES8 h14 h
DIJOUS8 h15:15 h
DIVENDRES8 h14 h

Des de la direcció del centre els volem recordar que l’ús del transport escolar és un dret, però també una obligació.

L’alumnat que faça ús rebrà atenció al centre en l’horari no lectiu (durant els dilluns, dimarts i dijous d’octubre a maig de 14h a 15:15)

No obstant això, aquells pares/mares/tutors que decidisquen que no van a fer ús regular del transport hauran de presentar escrit a l’atenció de la direcció, en el qual informen dels dies que no en faran ús (model), indicant expressament si donen permís per tal que els seus fills abandonen les instal·lacions del centre.

Per últim, per tal de coordinar-se amb el transport públic de la localitat, caldrà que s’indique si l’alumnat farà ús regular del servei municipal.