CONVALIDACIONS CCFF 22-23

Informem a l’alumnat dels cicles formatius que el termini de presentació de la sol·licitud al centre s’haurà de realitzar al mes de setembre.

L’alumnat que es matricule a partir d’octubre, tindrà una setmana per presentar la sol·licitud de convalidació.

Recordem que els mòduls LOE aprovats, es convalidaran amb la nota que van traure la primera vegada que el van aprovar, per la qual cosa hauran de presentar el certificat de notes amb la primera qualificació i comptabilitzaran per a la mitjana de la nota.

La resta de mòduls que es convaliden amb un mòdul LOGSE o amb estudis universitaris no tindran nota numèrica i no comptabilitzaran per a la nota mitjana.

Podeu trobar tota la informació i els models de sol·licitud a la secció de cicles del centre.

MODEL SOL·LICITUD LOE