MATRÍCULA CURS 2022-2023

La matrícula per al curs vinent té 3 períodes, l’horari de matrícula serà de 8.30 a 11.00 h i d’11.30 a 13.00 h

Període 1: CONVOCATÒRIA ORDINÀRIA. ALUMNAT DEL CENTRE I CEIP CERVANTES

En aquest període es matricularà TOT l’alumnat d’ESO.

També es matricularà l’alumnat de Batxillerat i de Cicles Formatius que hi haja aprovat TOTES les assignatures o mòduls professionals a la convocatòria ordinària.

A més, es matricularà l’alumnat de 1r d’ESO adscrit del CEIP Cervantes.

La matrícula es farà presencial.

Tota la informació sobre la matrícula, dates, documentació i impresos que heu de presentar, el teniu al següent enllaç:  MATRÍCULA.

Important: Avui 16 de juny, s’han modificat algunes dates de matrícula a causa de l’endarreriment de la publicació del currículum de la LOMLOE. També per aquesta raó es donarà cita prèvia per als que es matriculen a 1r d’ESO i 3r d’ESO que publicarem al web.

Període 2: CONVOCATÒRIA EXTRAORDINÀRIA. ALUMNAT DEL CENTRE

En aquest període es matricularà l’alumnat de Batxillerat i Cicles Formatius que s’ha examinat a la convocatòria extraordinària.

La matrícula es farà presencial.

Tota la informació sobre la matrícula, dates, documentació i impresos que heu de presentar, el teniu al següent enllaç: : MATRÍCULA.

Important: Cada curs té una data assignada que haurà de comprovar al calendari de matrícula.

Període 3: ALUMNAT D’ADMISSIÓ

En aquest període es matricularà TOT l’alumnat NOU al centre que ha participat i ha sigut admés al procediment d’admissió.

La matrícula es farà de manera presencial.