8M: DIA DE LA DONA A L’IES GUILLEM D’ALCALÀ

La comunitat educativa s’ha bolcat per commemorar aquest dia.

I. A l’ensenyament de Formació professional han volgut donar visibilitat a dones rellevants del món de l’hostaleria de la nostra comunitat, i han posat un cartell a les aules reconeixent la seua tasca.

A més, han participat a la iniciativa de la DGFPiERE (Direcció General de Formació Professional i Ensenyaments de Règim Especial) elaborant un vídeo “les dones a la FP” on alumnes i professores del centre ens compten la seua experiència, i encoratgen a les alumnes a estudiar FP, explicant que els va motivar a estudiar un cicle o a impartir-lo entre d’altres aspectes.

II. Per altra banda, l’alumnat de secundària ha realitzat:

1. Pins

2. Un mural,

3. cartells i

4. postals amb la temàtica “La dona que m’inspira”

III. També des de la comissió de patis inclusius, les professores que la integren amb la col•laboració d’alumnes de 4 ESO i 2n Batxillerat del grup d’excel·lència han realitzat una exposició on han recreat rostres de pintures famoses amb les seues expressions i així reivindicar el paper de la dona a qualsevol moment de la història de la humanitat.

A l’exposició podeu llegir les següents cites:

IV. Per últim, a l’hora del pati, es va llegir el següent manifest, el qual també es llegirà a les tutories al llarg de la setmana. A més escoltarem la cançó “8 de març” de Mariona Escoda.

Moltes felicitats a totes!!!