Inici de curs 21-22

Informem a la comunitat educativa que les classes comencen el dia 8 de setembre.

L’entrada es farà en dos dies el 8 i el 13 de setembre. Recordem que els dies 9 i 10 són festius locals. Podeu consultar el calendari del curs escolar a la secció de famílies i alumnat o clicant ací.

IMPORTANT: El transport escolar començarà el dia 13 de setembre. Durant aquest mes l’horari de l’autobús serà de 8 a 14h.

Les parades del autobús i l’horari de recollida per a l’alumnat de la platja els teniu a la secció de famílies i alumnat.

A continuació teniu la planificació per de l’entrada de cada grup:

DIA 8 DE SETEMBRE:

1 ESO

8.00 h.1 ESO A
9.00 h.1 ESO B
10.00 h.1 ESO C
11.00 h.1 ESO D
Entrada per dels 1rs d’ESO el dia 8 de setembre

L’alumnat de 1r d’ESO assistirà a l’hora indicada amb només un dels seus tutors legals (pare, mare…) a la reunió de benvinguda que es realitzarà amb la direcció, el departament d’orientació, el tutor/a i l’equip docent al pati. Una vegada donada la informació pertinent, es farà una visita pel centre amb el seu tutor/a.

RESTA DE GRUPS D’ESO I BATXILLERAT

Aquests grups seran atesos a l’entrada del centre pels seus tutors/es, els quals els acompanyaran a l’aula per donar-los l’horari i la informació d’inici de curs.

L’entrada es farà de manera esglaonada a l’hora que s’indica a la següent taula:

TOTS ELS 2n D’ESO8.30 h.
TOTS ELS 3r D’ESO9.30 h.
TOTS ELS 4t D’ESO10.30 h.
1r I 2n DE BATXILLERAT11.30 h.
Entrada de la resta de grups de secundaria i batxillerat del dia 8 de setembre

2ns DELS CICLES FORMATIUS (FPB-CFGM-CFGS)

2n CFGM Serveis de restauració9.00 h.
2n CFGM Cuina i gastronomia A i B9.30 h.
2n CFGS Direcció de cuina10.00 h.
2n CFGS Direcció en serveis de restauració10.30 h.
2n FPB Cuina i restauració12.00 h.
Entrada dels 2ns del CCFF

DIA 13 DE SETEMBRE

1r CFGM Cuina i gastronomia A i B8.00 h.
1r CFGM Serveis de restauració9.00 h.
1r CFGS Direcció de cuina10.00 h.
1r CFGS Direcció en serveis de restauració11.00 h.
1r FPB Cuina i restauració12.00 h.
Entrada dels 1rs del CCFF

BENVINGUTS A TOTS I A TOTES AL NOU CURS 21-22