MATRÍCULA CURS 21-22

logo matricula 21-22_val

La matrícula per al curs vinent té 3 períodes:

Període 1: CONVOCATÒRIA ORDINÀRIA (del 21 al 30 de juny)

En aquest període es matricularà l'alumnat del centre que hi haja aprovat TOTES les assignatures o mòduls professionals a la convocatòria ordinària.

També es matricularà l'alumnat de 1r d'ESO adscrit del CEIP Cervantes.

La matrícula es farà de manera telemàtica, llevat de l'alumnat adscrit del CEIP Cervantes i l'alumnat del centre de ESO i Batxillerat que no haja fet la prematrícula que la farà de manera presencial amb cita prèvia.

El calendari i tota la informació sobre la matrícula el teniu al següent enllaç: MATRÍCULA.

Important: Cada curs té una data assignada que haurà de comprovar al calendari de matrícula.

Període 2: CONVOCATÒRIA EXTRAORDINÀRIA (del 28 de juny al 6 de juliol)

En aquest període es matricularà l'alumnat del centre que s'ha examinat a la convocatòria extraordinària.

La matrícula es farà de manera telemàtica, llevat de l'alumnat del centre d'ESO i batxillerat repetidor o que no haja fet la prematrícula que la farà de manera presencial amb cita prèvia.

Període 3: ALUMNAT D'ADMISSIÓ (del 16 al 30 de juliol)

En aquest període es matricularà TOT l'alumnat nou al centre que ha participat i ha sigut admés al procediment d'admissió.

La matrícula es farà de manera presencial amb cita prèvia.

NOTA: La cita prèvia per a l'alumnat que haja de fer la matrícula presencial es publicarà amb antelació al web del centre.