Optativitat secundària i batxillerat curs 21-22

OPTATIVITAT MATRÍCULA. PREMATRÍCULA 21-22

Us presentem l'optativitat que hi ha als cursos de secundària i batxillerat de cara a la matrícula del curs 21-22. A més també podreu veure en quina llengua s'impartirà la matèria atenent al PLC aprovat aquest curs.

De tota aquesta optativitat, s'oferirà aquelles assignatures que complisquen els criteris del PEC una vegada rebudes les sol·licituds de l'alumnat de la prematrícula.

La prematrícula es farà de manera telemàtica on rebreu un qüestionari a omplir al vostre correu electrònic.

Rebrem vostres respostes fins dijous 16 de maig.

Per als alumnes de sisé adscrits els informaran de com fer-ho i els terminis al CEIP.

Als següents enllaços trobareu les diferents matèries que es poden oferir, acompanyades d'una breu explicació de cadascuna d'elles:

1 ESO              2 ESO              3 ESO              4 ESO

1 BAT              2 BAT