CIRCULAR A LES FAMÍLIES: PLA CONTINGÈNCIA

Estimats/des pares i mares:

En primer lloc desitjar-los que tots/es es trobem bé.

Fa unes setmanes des de l’inici del curs i creguem convenient traslladar-vos algunes informacions importants referents a la marxa del curs:

1. La implantació del nostre Pla de contingència ha permés que l’alumnat del centre puga assistir presencialment tots els dies. Donar les gràcies a tota la comunitat educativa, que ho fa possible. No cal dir-los la dificultat i l’esforç que suposa, amb totes les problemàtiques que apareixen dia darrer dia.

2. Dir-vos també que la gran majoria de l’alumnat, està complint la normativa del Pla de contingència fent un gran l’esforç. Els protocols han deixat clar que amb el seu compliment el centre és un lloc segur, sempre que es respecten les indicacions.

3. Caldria valorar la presencialitat de l’ensenyament. Recordar el temps que passarem en casa al llarg del confinament, amb totes les dificultats que aparegueren.

4. El funcionament correcte d’un protocol de contingència es concreta en un compliment regular, però també en una constant revisió i millora.Nosaltres a partir de les possibles mancances, estem realitzant revisions periòdiques.

Per aquest motiu necessitem la seua col·laboració com a pares i mares del nostre alumnat en la conscienciació del compliment del Pla de contingència, sobretot en el moment dels patis. Necessitem que els insistisquen als seus fills/les en l'obligatorietat de mantindre la distància d'1,5 m, quan sense la mascareta, estan esmorzant o en els descansos en general. Així, com la necessitat de portar la mascareta posada correctament, tapant-se nas i boca.

Durant els descansos, ALGUNS s'allunyen quan se'ls crida l'atenció i tornen a acostar-se immediatament mostrant una gran irresponsabilitat. No acaben de ser conscients, a pesar que insistim constantment, de la necessitat de complir les mesures preventives.

Volem poder seguir amb l'educació presencial i intentem evitar el confinament familiar pels grans perjudicis que ocasiona. Per a això necessitem la col·laboració de les famílies per a què insistisquen en el compliment dels protocols.

Recordar també, que tots els esforços que fem al centre no tenen sentit, si en els trasllats o en les activitats fora del centre no es compleixen les normes sanitàries per evitar la propagació de la COVID 19.

Donar-los de nou gràcies a la majoria de famílies i alumnat que estan complint amb els protocols.

Per últim deixar clar clar a tots, que aplicarem el reglament de règim intern a aquelles persones que amb el seu incompliment estiguen ficant en perill la salut de la comunitat educativa.

Gràcies per la seua col·laboració.

Salva Alemany Puchol

Director IES Guillem d'Alcalà