NOTA INFORMATIVA FAMÍLIES 1r ESO. Curs 20-21

Estimats pares, mares i tutors de l’alumnat de 1r ESO:

En el curs vinent els vostres fills i filles iniciaran la seua etapa en l’IES Guillem d’Alcalà. En un any normal, sense període Covid 19, l’alumnat de 6é hauria realitzat la visita d’acollida al nostre centre i serien coneixedors de les instal·lacions i del funcionament del mateix. També hauríem realitzat la reunió informativa amb les famílies, on es tracten els següents punts:

• Presentació del tutor/a, del departament d’orientació i de l’equip directiu del centre.
• Característiques dels grups de Primer d’ESO.
• Informació d’interès: Reglament de Règim Interior i pla de convivència, calendari escolar, serveis del centre ....
• Característiques de l’etapa i recomanacions a pares i mares per a l’educació dels seus fills/es.
Davant les circumstàncies especials, determinades per la Covid 19, no hem pogut realitzar les visites i reunions amb alumnat i famílies.

Per a poder traslladar-los tota la informació sobre la incorporació dels seus fills i filles a l’inici del curs vinent, en setembre realitzarem una entrada escalonada dels diferents grups de 1r ESO, on alumnat i famílies rebran tota la informació necessària. Aquesta entrada serà prèvia a la de la resta dels grups, per a poder realitzar amb tranquil·litat la visita a les instal·lacions del centre i explicar-los el seu funcionament.

A més, en reunió prèvia amb les famílies també informarem sobre les mesures necessàries determinades per les Conselleries d’Educació i Sanitat, perquè l’alumnat puga assistir amb la nova normalitat al centre IES Guillem d’Alcalà.

Qualsevol informació sobre les citades reunions i assistència, serà comunicada per correu electrònic i penjada al web del centre: https://portal.edu.gva.es/guillemdalcala/

Salutacions cordials,

Salvador Alemany Puchol.