Matrícula PAU 2020 i Sol·licitud Títol de Batxillerat

ABANS DE LLEGIR LA INFORMACIÓ, HEU DE TENIR EN COMPTE QUE PER ACCEDIR AL CENTRE:

1. HAUREU DE PORTAR MASCARETA.

2. HAUREU DE PASSAR PER CONSERGERIA, PER DESINFECTAR-SE LES MANS.

3. HAUREU DE SEGUIR EL RECORREGUT SENYALITZAT.

4. HAUREU DE GUARDAR LA DISTÀNCIA SOCIAL DE 1,5 M.

5. HAUREU DE PORTAR UN BOLÍGRAF, SI PENSEU QUE US FARÀ FALTA.

Informem a l'alumnat que ha de matricular-se a les PAU, que la matrícula es realitzarà al centre els dies 17 i 18 de juny a la secretaria del centre en horari de 9 a 13 hores.

L'alumnat acudirà al centre amb cita prèvia. Aquesta cita us arribarà per correu electrònic i serà assignada pel centre.

Les proves enguany es realitzaran al centre i no a la universitat com de costum.

Per formalitzar la matrícula haureu de portar  tres documents:

1. SOL·LICITUD MATRÍCULA PAU

2. JUSTIFICANT DE PAGAMENT DE LA TAXA DE LES PAU. El pagament es fa al compte corrent del centre: INSTRUCCIONS.

3. JUSTIFICANT DE PAGAMENT DEL TÍTOL DE BATXILLERAT. Per fer aquest pagament, haureu de generar la taxa corresponent i fer el pagament al compte de conselleria. Aquesta taxa es genera al següent enllaç: TAXA TÍTOL BATXILLERAT

NOTA: En cas de família nombrosa s'haurà d'aportar document vigent que ho acredite.

ALUMNAT QUE NO REALITZE LES PAU: Si has aprovat el batxillerat i no vols realitzar les PAU, també hauràs d'acudir al centre els dies 17 i 18 de juny amb la cita prèvia assignada per sol·licitar el títol de batxillerat. En aquest cas només hauràs de portar el justificant de pagament de la  TAXA DEL TÍTOL DE BATXILLERAT

Més informació sobre les proves al següent enllaç: INFORMACIÓ PAU 2020