Piqueu en les imatges i accedireu a les pàgines web:

SELECCIÓ DE MATERIALS ESPECÍFICS DE CONSELLERIA (REBOST DIGITAL)

BIBLIOTECA DIGITAL AMB LLIBRES GRATUÏTS

LA TÒMOBOLA DE LLIBRES: CLIQUEU I ACCEDIU

PICTOCUENTOS

CONTES EN PICTOGRAMES AL YOUTUBE

Al youtube hi ha una gran recopilació de contes adaptats en pictogrames. Nosaltres hem escollit aquesta selecció però en podeu trobar més si escriviu al cercador: CUENTOS PICTOGRAMAS i seleccionant aquells que més vos agraden.

CONTES SENSORIALS

En aquest conte sensorial viureu un viatge espacial de ben a prop!

10 CURTS I PEL.LÍCULES PER DESPERTAR L’AMOR PER LA LECTURA

ESPECIAL SANT JORDI PER ALS NENS

FUNDACIÓ BROMERA: COM ES FA UN LLIBRE?

JOC DEL DOBBLE: CONTES

¿Conegueu el clàssic joc del Dobble? Aquesta companya l’ha adaptat amb els personatges més populars dels contes!

ReDi es un repositorio donde el profesorado puede encontrar propuestas de trabajo para todas las etapas educativas. Ha sido diseñado desde unas premisas de inclusividad, de inovación y de construcción de la ciudadanía digital. Se trata de una despensa colaborativa que crecerá y se adaptará con vuestras aportaciones

QUÈ ÉS REDI ?

És una pàgina web que ha creat la Conselleria d’Educació per a abastir de recursos i materials tant al professorat com a tots aquells membres de la comunitat educativa que en vullguen fer ús.

ReDi és un repositori on el professorat pot trobar propostes de treball per a totes les etapes educatives. Ha estat dissenyat des d’unes premises d’inclusivitat, d’innovació i de construcció de la ciutadania digital. Es tracta d’un rebost col·laboratiu que creixerà i s’adaptarà amb les vostres aportacions.

Podeu accedir a través del següent enllaç: https://www.rebostdigital.gva.es/FacebookTwitterEmailCompartir

DIA DE LA DONA

exposició dones

DIA DE LA DONA – 8 DE MARÇ DE 2021 Aquest any hem volgut esbrinar quins carrers de Benissa estaven dedicats a les dones i treballar al voltant d’elles. És per això que cadascun dels cicles ha escollit alguna d’aquestes dones que, tal i com veurem i treballarem al llarg d’aquesta setmana, són importants tant a nivell local com a nivell comarcal. Hui a causa del mal oratge no hem pogut muntar l’exposició als carrers dedicats a aquestes dones, però això no ens ha impedit dedicar-los un raconet del nostre centre a elles que tenim previst traslladar als carrers el proper divendres. A través de diferents propostes adaptades a múltiples nivells: escrit, visual, tàctil, sonor… viatjarem a l’univers d’aquestes dones i les seues històries. Aquestes són les nostres dones: Les Estisoradores de Benissa, Maria Ibars, Pepita Giner i la jove poetissa Lídia Santacreu. A través d’elles i els bocins de la seua història podem hui també comprendre i escriure la nostra.

PEPITA GINER                                      LIDIA SANTACREU                                   LES ESTISORADORES DE BENISSA                    MARIA IBARS

POEMES

LECTURA DE POEMES DE MARIA IBARS

Els alumnes de TVA també volen contribuir a seguir donant-li veu a dones tan importants i que han fet història, com Maria Ibars l’escriptora que hem treballat per al Dia de la Dona d’aquest curs.

Cliqueu sobre la imatge per a escoltar la seua poesia, recitada pels nostres alumnes, que ens transporta en la imaginació a tot allò que coneixem ben de prop: la nostra terra, el soroll de les ones, el balanceig de la mar, la llum del nostre mediterrani…

MATERIALS TREBALLAR DONES

MATERIALS PER A TREBALLAR EL DIA DE LA DONA

Cliqueu sobre les fotografies per a accedir a tots els materials que hem preparat per a conéixer i treballar al voltant de les dones escollides:

BELEN FRANCH (CIENTÍFICA – FÍSICA)

PAULA BONET (PINTORA I ESCRIPTORA)

GABRIELA ORTIZ (COMPOSITORA MÚSICA)

DONES VALENCIANES A L’ESPORT