Erasmus KA201

NOTICIA PRENSA

PUBLICACIÓ AL DIARI CANFALI LA MARINA ALTA

. Pese al confinamiento desde el CPEE GARGASINDI seguimos trabajando y promocionando nuestro centro así como el proyecto Erasmus como parte importante del mismo.

Este fin de semana, los periodistas del Diario CANFALI de la comarca «La Marina Alta», uno de los que cuenta con mayor número de suscriptores en la comarca, ha publicado en la contraportada un magnífico reportaje para explicar a los lectores el proyecto de teatro que desarrollamos en la escuela, los objetivos que se persiguen y también como esta herramienta vertebra los distintos contenidos, también aquellos que tienen que ver con el Erasmus. Por eso hacen una mención especial a «La mirada hacia Europa» tal y como ellos mismos lo publican, y hacen alusión a la entrevista realizada a las profesionales de la escuela y la coordinadora del proyecto.

Os dejamos aquí con la contraportada y la noticia para que la lea y la comparta (clic en la imagen para verla ampliada):

PRIMERA MOBILIDAD

DIARIO CON FOTOGRAFIAS Y VÍDEOS DE LA PRIMERA EXPERIÈNCIA

Como nos habíamos quedado con ganas de más y contarles un poco la experiencia día a día, ¡qué mejor manera de hacerlo que con una recopilación de imágenes y fotografías en forma de diario de la primera movilidad! Esperamos que os guste mucho y se puede hacer una idea de cómo vivimos aquella experiencia durante una semana muy intensa, de emociones, trabajo, trabajo,..

Más aún, queremos compartirlo con vosotros como un pequeño regalo, teniendo en cuenta que las movilidades están interrumpidas hasta nuevo aviso ante el panorama de crisis sanitaria y emergencia global en el que estamos inmersos. ¡Disfruta!

First Workshop

VÍDEO PROMOCIÓ DE LA PRIMERA MOBILITAT

Cliqueu en la imatge per a reproduir un xicotet avanç de la primera mobilitat que va tindre lloc al Gargasindi, la setmana del 9 al 13 de març

Primera movilidad Erasmus

PRIMERA MOBILITAT ERASMUS AL CPEE GARGASINDI (CALP)

Aquest mes de març l’escola ha rebut un grup d’estudiants Erasmus procedents dels països que participen el projecte, Grècia i Bulgària. Ens visitaren 4 participants de la companyia de teatre TSVETE de Bulgària i 2 participants de la companyia de teatre ARATOS en Grècia.

Hem estat tot el curs treballant de valent i aprofundint en la història i la cultura d’aquests països, en tant que aquest projecte va molt més enllà de les mobiltiats i està pensat perquè tots i totes, d’una manera o altra, puguem gaudir-lo!

Els nostres companys i companyes estigueren amb nosaltres una setmana, en la qual, alguns dels alumnes els acompanyàrem en un taller de formació en teatre i arts escèniques conduït per la gran professional Vicenta Galiana, qui, va agafa el relleu en una setmana d’antel.lació! Li estem molt i molt agraïdes! Però a més del taller de formació, en què alguns alumnes de TVA i del Programa participaren (per qüestió d’aforament i d’edat dels participants), també realitzàrem moltes altres activitats per les vesprades, gaudint del nostre entorn i la nostra localitat, amb unes vesprades molt completes en què férem de tot i ens ho passàrem d’allò més bé!

Entre d’altres coses, els conduïrem en una visita guiada pel poble (amb les vistes tan impressionants!), també els portàrem al Penyó (recordeu quin fred feia??) i un altre dia anàrem a les Salines i ho rematàrem amb un berenarot al McDonalds (que tots sabem que fou una situació excepcional!).

El divendres, els participants en el taller de formació ens feren una xicoteta mostra del que havien aprés al llarg de la setmana i acabàrem ballant tots junts enmig de la pista.

Vos deixem amb algunes imatges d’aquesta setmana tan emocionant i divertida!

VISITANOS

VISITEU-NOS!!