XXII JORNADES DE PORTES OBERTES

Des del curs 2000-2001 el nostre centre porta realitzant una gran labor educativa pel que respecta a la difusió de la Formació professional dins de la societat valenciana.

Com tots els anys el nostre centre oferix a l’alumnat dels centres de secundària de la comarca la possibilitat de vindre a visitar els nostres tallers. Les persones visitants reben informació sobre els avanços que cada dia experimenta la Formació Professional. D’altra banda, durant l’itinerari pel centre resolem els seus dubtes sobre l’oferta educativa que tenim i parlem sobre la inserció laboral dins de cada sector.

Enguany s’han realitzat 15 jornades des de principis de gener i ens han visitat al voltant de 1400 persones, alumnat i professorat dels següents centres:

• IES El Plà de Nadal de Riba-roja de Túria
  • IES 1 del Complex Educatiu de Cheste
  • IES Turis
  • IES Alpuente

Durant cada jornada algunes famílies particulars s’han pogut unir a algunes de les xarrades.

Us donem les gràcies pel bon acolliment que tenen les jornades i acomiadem esta activitat fins a l’any que ve.