VIII Jornades de l’Emprenedor (Emprén-Cheste 2022)

Els dies 13, 14 i 15 de desembre de 2022 es van celebrar en el Centre Integrat de Formació Professional de Cheste les VIII JORNADES EMPRÉN XEST, organitzades per l’Equip Emprén.

El programa complet de les jornades va ser el següent:

BIG BUY – “El repte d’emprendre amb una visió global: El cas BigBuy”

Inaugurem les VIII JORNADES EMPRÉNXEST amb la visita de l’Empresa Valenciana BigBuy, companyia all-in –one que a través de la seua xarrada “El repte d’emprendre amb una visió global: El cas BigBuy”, ens han donat les claus de com emprendre en l’actualitat i de quins són les receptes per a tindre èxit en la societat de la digitalització.

LA GRANJA DE BITXOS

Rebem la visita de la Granja de Bitxos, empresa dedicada a l’assessorament per a la millora de la biodiversitat en explotacions agrícoles i forestals, mitjans urbans i paratges naturals, que ha compartit amb nosaltres les dificultats inicials de l’emprenedoria, així com les experiències emprenedores en el camp de la biodiversitat.

PABLO MARGÓS – “De la Pilota al Plat”

Comencem la jornada amb la presència de Pablo Margós, ex alumne del centre i Xef executiu de 3 restaurants emblemàtics de la ciutat de valència, Pelayo Gastro Trinquet, Vaqueta Gastro Mercat i Casa Baldó.

A través de la seua xarrada ens va explicar quins són els principals tips per a emprendre amb èxit en l’àmbit de la restauració.

JAVIER ALANDES – “I tu Quina història contes?”

Hui ens ha visitat Javier Alandes, llicenciat en Economia per la Universitat de València i Màster en Comerç Electrònic per Fundesem.

Amb la seua xarrada: I tu.Quina història contes? ens ha  ensenyat  com construir una bona història per a captar l’atenció del nostre públic; en definitiva  ens ha ensenyat a crear un storytelling d’impacte per a emprendre.

SORAYA SOLER – “Em mire i m’admire”

Tanquem les nostres jornades EmprénXest en la seua VIII edició amb dos tallers per a fomentar l’emprenedoria en el nostre alumnat de la mà de Soraya Soler.

El primer, Em mire i m’admire on hem treballat amb Soraya el sostre de formigó, el sostre de cristall i la síndrome de la impostora.

SORAYA SOLER – “Habilitats d’una persona emprenedora

El segon, Habilitats d’una persona emprenedora, amb este taller hem aprés una sèrie de tips i claus per a desenvolupar una exitosa actitud emprenedora.