V Jornades d’orientació laboral

• V Jornades d’Orientació Laboral (Orienta-Cheste 2022)

Arranquen les V Jornades Orienta Cheste de la mà de Yolanda Corral, qui ha vingut a parlar-nos de ciberseguretat i de la importància de tindre una bona identitat digital; gràcies Yolanda pels teus imprescindibles consells i per eixe bany de realitat en la gestió de la nostra identitat digital.

El nostre primera Jornada ha conclòs amb el genial Sergio Ayala i la seua xarrada: Bienhumorados, qui ens ha transmés que és possible un bon ambient de treball amb els seus dos ingredients fonamentals: apunta’ls!! AMOR I HUMOR.

Comencem el matí de xarrades amb Bernat Escalera i Sol Esteve, “Parla’m de tu: Elevator Pich per a la cerca d’ocupació” que ens van explicar l’útil que pot arribar a ser tindre integrat un Elevator Pich en el nostre curriculum vitae per mitjà d’un codi QR.

Acabem el dia amb el Taller Movent el cos i les Emocions amb Marly Cordons, com sempre un plaer i una xutada d’energia en el nostre dia a dia.

El 7 d’Abril vam estar tot el matí amb Soraya Soler, la directora de La Sala d’Estar, i amb àmplia experiència en Recursos Humans ens va donar unes pautes i directrius per a elaborar el currículum i fer l’entrevista de treball, amb la seua ponència “El món Laboral i les seues Ferramentes: CV i l’Entrevista”

I per a tancar nostres V Jornades d’Orientació a Cheste, gaudim el nostre últim taller de Soraya “Les meues habilitats socials i la gestió emocional en el món laboral”, en el qual ens va facilitar estratègies per a conéixer-nos un poc millor i explotar al màxim les nostres habilitats socials per a l’entrevista de treball.

• V Jornades d’Orientació Laboral (Orienta-Cheste 2022)