V Jornades Emprenedoria Febrer 2024

V Jornades Emprenedoria

Ahir 15 de febrer vam rebre en el Complex Educatiu de Cheste les V jornades d’emprenedoria, amb la presència de la directora general de Formació Professional en la qual d’una banda se’ns va explicar el nou recorregut de la Formació Professional destacant el valor de l’emprenedoria com a eix vertebral del canvi i d’altra banda es  va posar de manifest diversos projectes realitzats pels Coordinadors Emprén  de diferents centres de la Comunitat Valenciana i amb  la presència del CIFP Riu Tormes de Salamanca ( I premi a l’excel·lència d’aules d’emprenedoria a Castella i Lleó 2023).

També vam tindre el privilegi de poder gaudir d’una àgape estupenda per part de l’escola d’hostaleria de Cheste, que com sempre ens va demostrar la gran professionalitat i qualitat amb la forma als nostres alumnes d’hostaleria. Una jornada que deixe veure la motivació, il·lusió i passió que posem tots els implicats en la formació professional cap a la preparació  de professionals preparats per al futur immediat que se’ns presenta.

Els centres i persones assistents a este esdeveniment, que ens van explicar les seues experiències van ser:

M.Cruz García Sanchís, catedràtica i cap de Departament de Fol en el @cipfpmislata, qui ens va parlar dels nous mòduls que impartirà el professorat de Fol.

Elena Rodríguez Jiménez, professora de Fol i cap d’estudis de Qualitat i Innovació, i coordinadora de l’aula d’Emprenedoria en el CIPFP Riu de Tormes de Salamanca ( I premi a l’excel·lència d’Aules d’Emprenedoria a Castella i Lleó)

Carlos Martí Ferrer, cap de departament de Fol i Coordinador del Programa Emprén en el @ies_tirant de Gandia, juntament amb M.Carmen Aparisi Gomar, coordinadora del projecte Tirant de Viatge que realitza l’alumnat de 2° FP Bàsica, els qui van ser presents comptant la seua experiència.

Marisa Ballester Far, directora del CIPFP Dénia qui juntament amb Alicia Arbona Íñigo, coordinadora del programa Emprén de Dénia, ens van comptar la seua experiència com a finalistes del concurs nacional Gira joves amb el seu projecte Guia-t.

M.Ángeles Romero Martínez, cap de departament de Fol i coordinadora del programa Emprén en el @ies_luis_garcia_berlanga d’Alacant.

Mario Rebollar Román, coordinador del programa educatiu Futur Sostenible de la fundació cívica @fundacio_novessendes

Com colofó de la jornada Francesca Magliocchi, assessora tècnica docent en la Direcció general de Formació Professional i coordinadora del Programa Emprén, Aules d’Emprenedoria i Xarxa Novigi.

En definitiva, una jornada que ens va deixar plens d’il·lusió i motivació per a continuar emprenent; i que a més ens anima a treballar en el repte constant de continuar formant professionals a les nostres aules.