V Jornades de l’Emprenedor

Els dies 16, 17 i 18 de desembre de 2019 es van celebrar en el Centre Integrat de Formació Professional de Cheste les V JORNADES EMPREN XEST , organitzades pel Departament de Formació i Orientació Laboral del centre.

El programa complet de les jornades va ser el següent:

MARLY CORDONS. Higiene postural-Higiene emocional

Per a calfar motors, comencem amb el taller d’Higiene Postural-Higiene Emocional a càrrec de Marly Cordons, la nostra companya de FOL de l’IES L’Aljub a Santa Pola, qui ens va fer moure l’esquelet i les emocions.

ANA BILBAO/LAURA BILBAO: “Nuttralia”

A continuació, ens va visitar Ana Bilbao, co-fundadora, juntament amb la seua germana Laura, de “Nuttralia”, empresa dedicada entre altres coses a l’assessorament nutricional; qui ens va explicar com ha sigut la seua experiència emprenedora, a més de donar-nos uns consells pràctics sobre nutrició.

DANIEL DÍAZ: “Nirvine KPI”

Seguim la Jornada amb Daniel Díaz, i la seua empresa “Nirvine KPI”, empresa dedicada al disseny de ferramentes per a analitzar les vendes de les botigues en línia. Daniel ens va explicar la seua experiència emprenedora en este sector tan canviant i en contínua evolució.

PACO TORMO: “Singularu”

Finalitzem les Jornada del dilluns amb Paco Tormo, CEO de l’empresa “Singularu” i co-fundador de la mateixa juntament amb Cristina Aristoy. Des de la seua experiència com a emprenedor de diversos projectes, i des de l’èxit de la seua empresa actual, ens dió una visió fresca i desenfadada del món empresarial

VICTOR MARTY: Ex-alumne del nostre centre

Comencem la segona jornada d’EMPRENDE CHESTE amb Víctor Marty, ex-alumne del nostre centre i bomber professional, que va obtindre el curs passat el títol de Tècnic Superior en coordinació d’emergències i protecció civil. Ens va explicar la seua trajectòria professional, que culmina amb la publicació del manual “Bomber de vaixells. Singularitats i riscos”.

ALEXANDRA CORTÉS: Ferros sa Pobla

A continuació gaudim de la intervenció d’Alexandra  Cortés, CEO de l’empresa Ferros Sa Pobla. Gran dona emprenedora que ens va descriure la seua experiència en primera persona. La seua ponència va estar repleta de consells per a emprendre. A més, va ressaltar totes aquelles qualitats i habilitats imprescindibles per a aconseguir l’èxit: actitud, intel·ligència emocional, saber acceptar crítiques, empatia, etc, així com el valor que té un equip.

ÁLVARO MUÑOZ: Weblidera i AJER.

Per a acabar la jornada del dimarts ens visita Álvaro Muñoz, expert en programació, disseny web i comerç electrònic. És CEO de l’empresa Weblidera i president d’AJER (Associació de Joves Emprenedors i Empresaris de la Ribera). Amb gran capacitat comunicativa i de motivació ens va parlar de les tendències comerç electrònic per a 2020, així com de la seua experiència emprenedora al llarg d’estos últims anys.

NACHO MÁS: Associació Valenciana de Startups

Comencem amb la ponència de Nacho Más, CEO de l’Associació  Valenciana de Startups, qui va fer una anàlisi de la situació actual del món empresarial, que coneixem tradicionalment, així com el de base tecnològica, que ha emergit amb tanta força que s’imposa ja com una realitat actual.

PERCUMON

A continuació i a ritme de batucada ens va visitar Percumon, empresa de la qual és soci el nostre company de FOL, José Ramón Merino. Percumon oferix tallers,desfilades i festivals, que li fan posicionar-se com la millor elecció en l’organització d’esdeveniments.

JUAN SEBASTIÁ: Wilfrisec

Wilfiresec va ser de les últimes empreses a visitar-nos en estes V Jornades Emprén-Cheste. Juan Sebastiá, el seu fundador, ens va comptar la nova manta ignífuga adaptable als vehicles que ha creat; i en explicar-nos la seua experiència, ens dió una lliçó de perseverança, tenacitat i constància com a elements necessaris en qualsevol projecte empresarial

SERGIO AYALA: “Sense  vergonya”

I les nostres Jornades no podien acabar sense el tradicional xou a càrrec de Sergio Ayala, qui amb la seua conferència “Sense Vergonya” va fer que el nostre alumnat, entre riures i riallades, gaudira amb els seus peculiars consells, que en forma de tocs d’humor ,van aconseguir transmetre la seua particular visió del món empresarial.