Jornada sobre Creativitat en l’Empresa

• Jornada sobre Creativitat en l’Empresa

El passat 10 de novembre de 2016 es va celebrar, en la Sala d’actes de la Residència 1 del CIPFP CHESTE, una jornada sobre creativitat en l’empresa a càrrec de Juan Pablo Torregrosa, tècnic del CEEI .

A la mateixa van assistir alumnes de segon curs dels cicles formatius de les diferents famílies professionals.

En estes jornades, es va donar una visió teòrica d’això que coneixem com a creativitat, i que moltes vegades ens costa entendre i aplicar en la nostra pròpia vida.

D’altra banda es van realitzar diferents dinàmiques sobre creativitat, en la qual els alumnes van poder experimentar i aplicar tècniques en l’empresa.

La jornada va concloure amb una alta participació de l’alumnat de segon curs i va resultar ser una interessant proposta per a acostar-nos al món de la creativitat en l’empresa.