IV Jornades Emprenedores

IV Jornades Emprenedores (Emprén-Cheste 2018)

Les IV JORNADES EMPRÉN-CHESTE, es van celebrar en el Centre Integrat de Formació Professional de Cheste els dies 11 i 12 de Desembre de 2018. Estes jornades van ser organitzades pel departament de Formació i Orientació Laboral, immerses dins del projecte d’innovació “FOLinJOB” que es duu a terme des d’este departament

Gràcies a estes jornades, el centre Integrat de Formació Professional de Cheste va rebre a importants i innovadors professionals emprenedors (alguns d’ells antics alumnes i alumnes), que comptaran les seues valuoses experiències emprenedores a l’alumnat.

El programa complet de les jornades va ser el següent:

AJE: “Associació de Joves Empresaris de València”

En primer lloc, acompanyats per l’Associació  de Joves Empresaris – AJE València, vam tindre la sort de poder escoltar a Julián Pérez, de l’empresa Casfid, i a Carmen Tarín, directora de IEM Business School i guanyadora del Premi  Jove Empresària de València 2018. Tots dos van ser grans comunicadors. Les seues experiències van ser molt motivadores per al nostre alumnat.

SERGIO AYALA: “Sense_Vergonya”

EMPRÉN CHESTE va comptar, un any més, amb la participació de Sergio Ayala. Riem  a riallades amb la seua conferència “Sense_vergonya”. Quins consells tan importants ens dió per a emprendre i, en general, per a tindre èxit en la vida!

QUIQUE RAMOS. ELEMA transmissions industrials

L’endemà ens va visitar Quique Ramos, de l’empresa Elema Transmissions Industrials, per a explicar-nos la seua experiència de més de 13 anys especialitzats en caixes del canvi i sistemes de transmissió per a tota mena de vehicles. També ens va parlar de la seua nova empresa Takumi, un dels tallers industrials multimarca més grans de la Comunitat Valenciana.

RAÚL ESPINOSA. RAJUSPORT

Després ens va acompanyar Raúl Espinosa, jove emprenedor que va vindre a explicar-nos la seua trajectòria empresarial i a presentar-nos la seua empresa Rajusport. Va ser molt motivador escoltar-li

DANIEL ESPINÓS.  IDACOM

A continuació, ens va visitar Daniel Espinós per a parlar-nos de la seua empresa Idacom IT Services S.L., dedicada a la seguretat informàtica per a grans corporacions. També ens va explicar la seua experiència emprenedora al capdavant de la seua altra empresa Creaciona Events, dedicada a esdeveniments com ara festivals de música i arts escèniques