IV Jornada Orienta Cheste

• IV Jornades d’Orientació Laboral (Orienta-Cheste 2021)

El departament de FOL del CIPFP Complex Educatiu de Cheste va tornar a celebrar les seues jornades ORIENTA CHESTE, dirigides a formar i orientar a l’alumnat en la cerca de treball i millorar la seua ocupabilitat. Les jornades es van celebrar de manera especial a causa de l’excepcionalitat per COVID-19 amb les següents ponents:

• Celia Domínguez.
  • Marly Cordons

Celia Dominguez

Destaquem l’excel·lent ponència “Crea un pitch d’impacte per a triomfar en l’entrevista de treball”, impartida virtualment per Celia Domínguez el divendres 23 d’abril. Ens ha ajudat a organitzar les nostres entrevistes de treball o exposicions a través de la seua ferramenta “El mapa del teu discurs”. Així que ens anem carregats de consells i pautes per a tindre èxit i diferenciar-nos en un procés de selecció. A més, ens presenta el seu guia “Desenvolupa el teu talent comunicatiu”, d’obligada lectura per a aprendre tècniques per a parlar en públic i presentar projectes, i ideal per a commemorar el Dia Internacional del Llibre.

Marly Cordons

Movent el cos i les emocions….

D’esta manera hem tancat les nostres jornades Orienta – Cheste, organitzades com cada any pel departament de FOL. El dijous 29 d’abril de 2021, vam tindre el plaer de tindre amb nosaltres a la meravellosa Marly Cordons , amb la qual vam poder gaudir d’una jornada outdoor amb el nostre alumnat. Complint amb les mesures sanitàries, gaudim de gom a gom profes i alumnat

Gràcies Marly!! ens injectes una gran xutada d’energia i ens fas connectar el cos amb les emocions.