III Jornades de l’Emprenedor

• III Jornades de l’Emprenedor (Emprén-Cheste 2017)

El mes de desembre passat van tindre lloc en el CIPFP de Cheste les III Jornades de l’Emprenedor, conegudes com “Emprén Cheste 2017”. L’objectiu d’este esdeveniment consistix a fomentar la cultura emprenedora i incentivar la creació d’empreses per part dels estudiants de Formació Professional.

En primer lloc, ens va visitar MARINA D’EMPRESES. Tony Paños, director de projectes, dió a conéixer als nostres alumnes el PROGRAMA LLANÇADORA. A més, gaudim descobrint dos projectes emprenedors impulsats per alumnes de Formació Professional i secundats per Llançadora: RESPOP i LLIGEN GP.

En EMPRENDE CHESTE 2017 comptem també amb el gran SERGIO AYALA. Magnífica, motivadora, diferent, original i divertidíssima va ser la seua Conferència #Sense_vergonya. Ens va transmetre la importància de ser creatius, innovadors i saber diferenciar-nos a l’hora d’emprendre, i tot això amb molt d’humor. Passem una estona genial. Encantats de conéixer-te, Sergio.

A continuació, va estar amb nosaltres RAQUEL GARCÍA PEIRÓ, dissenyadora d’Interiors i CEO de l’empresa SMART&PROJECT. Dona emprenedora, vitalista i apassionada del seu treball, ens va transmetre una lliçó d’optimisme i dinamisme en el procés de creació d’una empresa

Un altre participant d’ocasió en EMPRENDE CHESTE 2017 va ser FELIPE ORIBE, fundador de l’empresa S-VITAL FORMACIÓ, dedicada a la formació en Reanimació Cardiopulmonar i Primers Auxilis, activitat que compagina com a alumne de segon curs del CFGS en Coordinació d’Emergències i Protecció Civil en el nostre centre. La formació que oferix Felipe proporciona un aprenentatge en un entorn digital i dinàmic, una formació amb la Q de qualitat.

Les jornades es van clausurar amb la participació de l’empresa “LA GRANJA DE BITXOS”, empresa que proporciona mitjans i assessorament per a protegir i millorar la biodiversitat en explotacions agrícoles i forestals, mitjans urbans i paratges naturals. Dissenya mesures correctores i/o compensatòries que potencien la fauna auxiliar (controladors de plagues i pol·linitzadors) o fauna amenaçada. TONI RUBIO ens va comptar, en primera persona, la seua experiència emprenedora.

Des del Departament de Formació i Orientació Laboral (FOL) volem donar les gràcies a tots els assistents. Esperem que hàgeu gaudit amb estes jornades.