I Jornades d’Orientació laboral

(ORIENTA-CHESTE 2017)

I JORNADES D’ORIENTACIÓ LABORAL

(ORIENTA-CHESTE 2017)

En les I JORNADES ORIENTA CHESTE, celebrades en el centre els dies 5, 6 i 7 d’abril de 2017 i organitzades pel departament de FOL, dins del projecte d’orientació que duem a terme; va tindre lloc entre altres activitats que us anem mostrant, una xarrada a càrrec de David Martinez Calduch, procedent d’ESIC , qui va inaugurar les jornades el 5 d’abril.

David Martinez, conferenciant i formador en Màrqueting Digital, va aportar als alumnes una visió dinàmica sobre la cerca de treball en les xarxes socials, marca personal i altres temes relacionats amb ferramentes digitals necessàries per a la cerca de treball en l’era digital.

—

Què és una Agència de Desenvolupament Local (ADL)? Quins servicis em pot oferir relacionats amb la cerca d’ocupació? Existix alguna en la meua localitat o prop d’esta? Com he de preparar una entrevista de treball? Quins errors no he de cometre? Com puc superar un procés de selecció amb èxit? Els nostres alumnes de Cheste van obtindre resposta a estes i a altres preguntes en la ponència que va tindre lloc el passat 6 d’abril a càrrec de Carmen Ortuño, tècnic de BUINSA, l’Agència  de Desenvolupament Local de Buñol. A continuació teniu unes fotos de l’esdeveniment.

Els tallers sobre INTEL·LIGÈNCIA EMOCIONAL, que se celebrararon els dies 5 i 7 d’abril en Orienta Cheste 2017 , van ser impartits per Bufona Gomez, coach educactivo en S Más Coaching. Els alumnes van aprendre la importància de la intel·ligència emocional com a habilitat per a percebre, usar, entendre i manejar les seues emocions i les dels altres. Van debatre sobre si les emocions són positives o negatives i van analitzar emocions com la por, l’amor, la tristesa, etc.   També van tindre l’oportunitat de tractar temes com l’assertivitat i l’empatia.

En el segon dia de la jornada, el 6 d’abril,comptem amb la participació de Silvia Cotillas Alandí, tècnic del SERVEF  de Chiva, qui ens va fer un recorregut per la pàgina del SERVEF, que ens va permetre comprovar en primera persona com demanar cita prèvia, com accedir a actualitzar dades del currículum, informació entorn de la Xarxa Eures, així com accedir a la cerca de treball a través de la xarxa.