Formulari PROA+ Primària/Formulario PROA + Primaria

Qüestionari 1r 2n 3r i 4t de primària / Cuestionario 1º 2º 3º y 4º de primaria

1 Soc feliç en el col·legi. / Soy feliz en el colegio.
2 M'agrada com és el meu col·legi. / Me gusta como es mi colegio.
3 Tinc bons amics en el col·legi. / Tengo buenos amigos en el colegio.
4 Els estudiants són amables els uns amb els altres en el col·legi. / Los estudiantes son amables unos con otros en el colegio.
5 Els adults són amables amb els estudiants en el col·legi. / Los adultos son amables con los estudiantes en el colegio.
6 M'agrada els meus professors. / Me gusta mis profesores.
7 Jo com a menjar que és bona per a mi en el col·legi. / Yo como comida que es buena para mí en el colegio.
8 M'agrada dir-li a la meua família el que he fet en el col·legi. / Me gusta decirle a mi familia lo que he hecho en el colegio.
9 Quan vaig entrar per primera vegada en aquest col·legi em van ajudar a sentir-me feliç. / Cuando entré por primera vez en este colegio me ayudaron a sentirme feliz.
10 Els xiquets i xiquetes es porten bé. / Los niños y niñas se llevan bien.
11 Els estudiants no són colpejats ni insultats en el col·legi. / Los estudiantes no son golpeados ni insultados en el colegio.
12 Em sent segur al pati d'esbarjo i en els banys. / Me siento seguro en el patio de recreo y en los baños.
13 Els professors eviten que els estudiants facen rebombori en classe. / Los profesores evitan que los estudiantes hagan alboroto en clase.
14 Sovint els estudiants s'ajuden mútuament en les classes. / A menudo los estudiantes se ayudan mutuamente en las clases.
15 Si tinc un problema puc demanar ajuda a un adult. / Si tengo un problema puedo pedir ayuda a un adulto.
16 M'assabente de tota mena de coses interessants en el col·legi. / Me entero de todo tipo de cosas interesantes en el colegio.
17 Aprenc sobre la gent en altres parts del món. / Aprendo sobre la gente en otras partes del mundo.
18 Aprenem com estalviar energia en el col·legi. / Aprendemos cómo ahorrar energía en el colegio.
19 Aprenem a cuidar el medi ambient. / Aprendemos a cuidar el medio ambiente.
20 Els professors estan interessats a escoltar les meues idees. / Los profesores están interesados en escuchar mis ideas.
21 Sempre sé el que fer en les classes. / Siempre sé lo que hacer en las clases.
22 Als mestres no els importen si comet errors, sempre que m'esforce. / A los maestros no les importan si cometo errores, siempre y cuando me esfuerce.
23 Els meus treballs a vegades són exposats en les parets del meu col·legi. / Mis trabajos a veces son expuestos en las paredes de mi colegio.
24 A vegades participe en activitats extraescolars abans o després de les classes. / A veces participo en actividades extraescolares antes o después de las clases.