Funcions del Servei de Planificació i Gestió de la Formació Permanent del Professorat
Dissenyar, organitzar, coordinar i executar els programes i les accions en matèria de formació del professorat dels nivells no Universitaris.
Participar en el disseny, l'organització i l'execució de la formació del personal no docent que exercisca les seues funcions en centres docents, en coordinació amb altres departaments de formació de la Generalitat (IVAP, EVES, INVASSAT, etc.).
La validació, el seguiment i l'avaluació de les activitats formatives que realitzen les entitats col·laboradores.
La direcció, ordenació i gestió superiors dels centres de formació,innovació i recursos educatius (CEFIRE) de la Comunitat Valenciana.
Elaborar i coordinar les publicacions de materials didàctics i de suport al professorat.
Gestionar convenis i les actuacions necessàries per a desenvolupar diferents programes de suport als centres educatius.
La coordinació de la participació dels centres de formació del professorat en programes educatius nacionals i europeus.
L'aplicació dels processos d'avaluació de l'exercici de la funció docent, en coordinació amb la Inspecció d'Educació.
L'aplicació dels processos d'avaluació de l'exercici de la funció directiva, en coordinació amb la Inspecció d'Educació.
Coordinar la tutorització de pràctiques per part del professorat d'Educació Infantil, Primària i Secundària conjuntament amb les universitats.