Funcions del Servei de Registre i Acreditació Docent
Gestionar l'acreditació, l'homologació i el reconeixement de les accions de formació del professorat, i l'anotació en el Registre de Formació Permanent del Professorat.
La gestió i l'acreditació del professorat per a l'accés a la funció directiva dels centres docents no universitaris.
La gestió i el registre de la capacitació lingüística.
La gestió del registre de titulacions i habilitacions per a l'exercici de la funció docent, com també altres titulacions oficials.
El registre de les avaluacions de l'exercici de la funció directiva i docent.
La coordinació de l'estructura i la gestió del Registre General de Personal Docent, juntament amb el Registre de Formació Permanent del Professorat.
L'anàlisi, l'elaboració d'informes i la confecció d'estadístiques sobre les dades incloses en els registres de Formació del Professorat i Personal Docent.
La planificació, la gestió i la coordinació amb les universitats de la formació inicial del professorat, pràctiques, màster de Secundària i Formació Professional.
formaciodelprofessorat
Utilitzem cookies per a assegurar que donem la millor experiència a l'usuari en el nostre lloc web. Si continua utilitzant aquest lloc assumirem que està d'acord. Avís legal.
Utilizamos cookies para asegurar que damos la mejor experiencia al usuario en nuestro sitio web. Si continúa utilizando este sitio asumiremos que está de acuerdo.Aviso legal.Acceptar / Aceptar