ALUMNAT DE NOU INGRÉS

CONDICIONS D'ACCÉS

L'alumnat de nou ingrés és aquell alumnat que es matricula per primera vegada a un idioma, o que ha estat matriculat a una EOI en cursos anteriors al 2021/22.

Amb excepció del curs d'iniciació 1A2, per accedir als cursos de les Escoles Oficial d'Idiomes, cal tindre algun dels certificats acreditatius de llengua marcats per la Resolució d'admissió i matrícula del 18 de maig 2022.

En cas de no tindre cap d'aquests certificats, caldrà realitzar una prova de nivell per accedir a qualsevol curs superior a l'1A2.

Requisits d'accés

A més, l'alumnat que mai ha estat matriculat o que mai s'ha examinat de certificació a alguna EOI de la Comunitat Valenciana, cal que pague l'obertura d'expedient (25,98€), que sols es paga una única vegada.

Segons la Resolució del 18 de maig de 2022 per la qual s'estableix el calendari i el procés d'admissió i matrícula per al curs acadèmic 2022-2023 en les escoles oficials d'idiomes:

L'alumnat tant oficial com no oficial, que haja obtingut la qualificació global de "No apte" al final de curs i haja obtingut un percentatge de puntuació mínim d'un 50% en cadascuna de les activitats de llengua avaluades, podrà promocionar el següent curs i matricular-se al juliol. Esta promoció tindrà la consideració de prova de nivell i no produirà efectes per a l'obtenció del certificat corresponent.

Promoció mitjançant les proves de certificació

Alumnat APTE en certificació

L'alumnat que, en alguna de les convocatòries anteriors, obtingué el resultat d'apte, pot matricular-se al següent nivell del que va superar.

Si la certificació es va superar en una escola diferent a l'EOI de Xàtiva o les seues seccions, caldrà aportar el certificat acadèmic o títol oficial en el moment de formalitzar la matrícula.

Alumnat NO APTE en certificació

L'alumnat que s'ha presentat a certificació, però obtingué la qualificació final de no apte, pot trobar-se en qualsevol dels dos casos següents.

Primer cas

L'alumnat que haja superat tres parts de la prova de certificació en convocatòries anteriors podrà matricular-se en l'últim curs del mateix nivell que no ha superat en la prova.

Segon cas

L'alumnat que haja obtingut la qualificació global de no apte i haja obtingut un percentatge de puntuació mínim d'un 50% en cadascuna de les activitats de llengua avaluades podrà promocionar al següent curs.

Aquesta promoció tindrà la consideració de prova de nivell i no produirà efectes per a l'obtenció del certificat corresponent.

Necessites ajuda amb el procés? Contacta amb nosaltres al 46028661.secretaria@edu.gva.es o al telèfon 96 224 93 45.