Matrícula cursos formatius 2022/23

Ací podeu consultar tota la informació sobre els cursos formatius de 30 i 60 hores

La formalització de matrícula serà presencial en cada escola oficial d’idiomes els dies 19 i 20 de setembre. Aquelles persones que vulguen optar als cursos complementaris després del 20 de setembre, ho faran en el període d’últimes vacants a partir del 4 d'octubre.

Com és el procés de matrícula dels cursos formatius?

La Resolució de matrícula del 18 de maig disposa que la matriculació als cursos formatius serà presencial. En cadascun dels col·lectius, l’ordre de prelació començarà per la lletra C, primera lletra del primer cognom.

L’ordre de matriculació en aquests cursos serà el
següent:

Ordre de matriculació als cursos formatius

1. Professorat inscrit als cursos complementaris del PIALP, segons el barem establit.

2. Professorat que ha sol·licitat els cursos curriculars ordinaris del PIALP i que no ha sigut admés, segons el barem establit.

3. Candidats que han fet la sol·licitud telemàtica de matrícula en la convocatòria ordinària als cursos curriculars que no han obtingut plaça.

4. Candidats que no han fet la sol·licitud telemàtica d’admissió i matrícula i que no estan matriculats en un curs curricular durant el curs 2021-2022.

5. L’alumnat matriculat en un curs curricular durant el curs 2021- 22 només podrà accedir a cursos complementaris en el cas que hi queden vacants després de la finalització del període de matrícula per a aquests cursos.

Diseño sin título (4)

Per tal de seguir l'ordre de prelació, cada col·lectiu ha d'acudir a la secretaria de l'escola el dia i l'hora convocada SENSE CITA PRÈVIA. Podeu consultar les convocatòries en el següent apartat d'aquesta mateixa pàgina.

L'alumnat no PIALP que desitge matricular-se obtindrà la taxa de pagament del curs i haurà d'entregar-la en la secretaria (presencialment o per correu electrònic) en un termini màxim de 24 hores. No entregar la taxa pagada, juntament amb qualsevol altre requisit, suposarà la pèrdua de la plaça.

Les condicions d’accés als cursos complementaris seran les mateixes que estableix l’apartat primer de la resolució per als cursos ordinaris. Pots consultar quins són a la Resolució.

Oferta cursos complementaris formatius

SEU DE XÀTIVA

ATENCIÓ!

L'oferta de cursos complementaris i el seu horari va depenent de l'horari del professorat del centre, i de les reduccions que aquest puga tenir. Així, s'ha de tindre en compte que els cursos complementaris poden sofrir modificacions a partir de setembre.

Convocatòria de matrícula

Seu de Xàtiva

Professorat inscrit als cursos complementaris del PIALP

19 de setembre a les 10.00h i a les 17.00h. (Sense cita prèvia)