BENVINGUTS A LA PÀGINA WEB DEL DEPARTAMENT DE FRANCÉS

Novetats

Per a veure les fotos de les sessions d’improvisació, feu clic en el següent botó:

Activitats
Sessions de cine

Le département de français se joint déjà depuis plusieurs années aux séances de cinéma en français organisées par l’Association des Professeurs de Français de Valence. Cette année, le film proposé est Je verrai toujours vos visages (2023) qui propose un regard contrasté et réfléchi sur la justice réparatrice. Si vous désirez venir à la séance, contactez les deux professeures du département avant le 12 décembre. / Des de fa uns quants cursos el departament de francés participa en la sessions de cinema en francés organitzades per l’Association de Professeurs de Français de Valencia. Aquest curs, la pel·lícula proposada és Je verrai toujours vos visages (2023) en que es planteja un enfocament contrastat i reflexionat sobre la justícia reparadora. Si vos interessa assistir a aquesta projecció, poseu-vos en contacte amb les professores del departament abans del 12 de desembre.

Taller d’improvisació

Le 21 décembre le département de français a proposé à ses élèves un atelier d’improvisation théâtrale avec l’actrice Typhaine Prélaz. Nous avons travaillé le français à travers notre corps en mouvement. Une belle expérience que nous referons certainement. / El 21 de desembre, el departament de francés proposà al seu alumnat un taller d’improvisació amb l’actriu Typhaine Prélaz. Treballàrem la llengua mitjançant el moviment corporal. Una experiència molt interessant que repetirem, sens dubte.

Competició de Scrabble

La grande dictée

Uns altres esdeveniments

Programació i llibres

A continuació, trobareu els llibres de text i la programació que seguim durant el curs 2023-24.

Llibres de text

Programació

Recursos didàctics

Ací trobareu EOI BIBLIO, el catàleg complet de llibres a disposició de l’alumnat de francés.

Contacteu amb el departament de francés:

46031337+fra@edu.gva.es

Activitats culturals interdepartamentals

Hem realitzat una llista de reproducció de cançons favorites de l’alumnat amb motiu de la celebració de Santa Cecilia. Podeu escoltar-la fent clic al QR de la galeria o escanejant-lo amb els vostres mòbils.

Sant Valentí a Montecarlo

Durant els dies propers a Sant Valentí, hem realitzat un intercanvi d’anuncis entre l’alumnat de Montecarlo. Podeu veure’l fent clic en la imatge.

Concurs literari
Uns altres esdeveniments