
La comissió de coordinació pedagògica (COCOPE) està integrada per qui ocupe els càrrecs de direcció del centre, que n’exercirà la presidència, i les prefectures d’estudis i de departaments. La secretaria de la comissió l’ocuparà el / la cap de departament de menys edat, que alçarà acta de les sessions.
La comissió de coordinació pedagògica es reunirà almenys una vegada per trimestre.
COMPOSICIÓ DE LA COCOPE
– Nuria Arocas Martínez, directora
– Mario Hoff, cap d’estudis
– David Aguilera Cabrera, coordinador de la secció de Manises
– Mayra Tobalina Perrier-Gustin, cap del departament d’anglés
– Rosana Solivella Monera, cap del departament de francés
– Valeria Contino, cap del departament d’italià
– Valentina Martínez Abella / Ana María Grau Ábalos, cap del departament d’alemany
– Adrià Castells Ferrando, cap del departament de valencià
FUNCIONS DE LA COCOPE
a) Analitzar, des del punt de vista educatiu, el context cultural i sociolingüístic de l’escola d’idiomes, a fi de proposar a l’equip directiu el projecte lingüístic per a la seua inclusió en el projecte educatiu de centre.
b) Analitzar i informar el claustre sobre la coherència entre el projecte educatiu del centre i els nivells i metodologia d’ensenyament que s’hi imparteix, així com les seues possibles modificacions; la programació general anual i el conjunt de mesures d’atenció a la diversitat de l’alumnat que establisca l’escola.
c) Establir les directrius generals per a l’elaboració i la revisió de les programacions didàctiques i memòria dels departaments didàctics, del pla d’atenció a l’alumnat i de les coordinacions dels departaments.
d) Promoure i col·laborar amb la direcció d’estudis o la vicedirecció, si és el cas, en la coordinació d’activitats de formació del professorat.
e) Proposar al claustre la planificació general del calendari de les proves d’avaluació contínua i de les proves finals dels cursos de cada nivell que no condueixen a certificació.
f) Elaborar la proposta de criteris pedagògics per a la confecció dels horaris del centre.
g) Vetlar pel compliment de les directrius proposades per l’Administració educativa per a la realització de la prova de certificació, i assegurar-ne la confidencialitat.
h) Fomentar l’avaluació i la participació en les activitats i projectes que realitze l’escola o l’Administració educativa.
i) Promoure l’ús del valencià en totes les activitats que siguen competència seua.
