PROMOCIÓ I MATRÍCULA

PROMOCIÓ I MATRÍCULA ALUMNAT OFICIAL

Es considera "alumnat oficial" a tot aquell alumnat que ha estudiat en una Escola Oficial d'Idiomes de la Comunitat Valenciana durant el curs 2022/23.
L'alumnat oficial també ha de sol·licitar vacant en el procés ordinari d'admissió o en l'extraordinari de setembre mitjançant l'assistent telemàtic.

Si vas estudiar el curs passat en una altra EOI de la Comunitat Valenciana, hauràs d'aportar un certificat acadèmic de notes o una captura de les notes de webfamília per formalitzar la matrícula. Prepara la documentació per a la fase de formalització de la matrícula.

PROMOCIÓ DEL CURS

Segons la Resolució de matrícula del 17 de maig de 2023 per la qual s'estableix el calendari i el procés d'admissió i matrícula per al curs acadèmic 2023-2024 en les escoles oficials d'idiomes:

L'alumnat que s'haja presentat a una Prova de Certificació, podrà promocionar amb una nota mínima de 50% en cada una de les activitats de llengua i una mitjana de 60%. Esta promoció tindrà la consideració de prova de nivell i no produirà efectes per a l'obtenció del certificat corresponent.

L'alumnat oficial es considerarà "Apte" en els cursos no conduents a certificació, quan haja adquirit les competències requerides en la programació amb:

• un mínim del 50% en cadascuna de les activitats de llengua,
  • i una nota global del 60% i un 65% en 2A2
Requisits d'accés

CONSULTA LES TEUES NOTES DEL CURS EN

Web família

MATRÍCULA ALUMNAT LLIURE AMB PROVA PUC

Si t'has presentat a una prova PUC enguany, i no has arribat al 65% APTE, pots matricular-te del següent curs del nivell al que t'has presentat si tens una mitjana de 60% i un mínim de 50% en cada activitat de llengua. Aquesta situació serà considerada com a una prova de nivell.

Si has obtingut un 50% almenys en 3 activitats de llengua, podràs matricular-te en el últim curs del nivell del qual t'has examinat. Consideració de prova de nivell.

CONSULTA LES TEUES NOTES PUC

Enllaç

Necessites ajuda amb el procés? Contacta amb nosaltres al 46031325.secretaria@edu.gva.es o al telèfon 96 183 27 90