Cursos de 120 hores

Estàs Inici > Classes > Cursos de 120 hores

Matrícula cursos curriculars presencials de 120h

Aquesta modalitat de cursos curriculars presencials de 120 hores anuals s’impartirà en un total de quatre hores setmanals distribuïdes en dues sessions. Podrà accedir a ella la ciutadania en general.

El currículo o pla de estudis de cada idioma estableix el nombre de cursos de 120 hores que cal completar per a obtindre els diferents nivells  A2, B1, B2, C1 y C2.  Pot consultar el nombre de cursos per nivell i idioma en aquesta tabla.

Aquests cursos també s’ofereixen en format intensiu en alguns idiomes, de manera que l’alumnat pot completar un curs curricular d’un mínim de 120 hores en un sol quadrimestre, ja siga de setembre a gener o de febrer a maig.

A l’Escola Oficial d’Idiomes d’Alacant s’imparteixen 11 idiomes: alemany, àrab, xinés, francés, espanyol, basc, anglés, italià, japonés, portugués, rus i valencià. A partir del curs 24-25 s’ofereix la modalitat a distància (anglés, francés, alemany i italià). També s’ofereix la modalitat semipresencial en alguns idiomes (anglés, alemany i italià)

Cursos presencials

Cursos curriculars ordinaris, que consten de 2 dies a la setmana, cada sessió de 2 hores, fins a completar les 120 hores lectives que té ho curse de duració.

Cursos intensius

Els cursos també s’ofereixen formate intensiu en algunes escoles oficials d’idiomes, de manera que l’alumnat pot completar un curs curricular d’un mínim de 120 hores en un sol quadrimestre, ja siga de setembre a gener o de febrer a maig.

Cursos a distància

Cursos curriculars de 120 h, d’aprenentatge autònom, on hi haura 1 sessió de 1 h de durada síncrona amb el professorat, cada setmana, per videoconferència. L’horari d’ aquesta sessió estarà dins de la franja horària de cada grup. La resta d’ hores semanals del grup (3) consisteixen en la realització asíncrona de tasques a la plataforma moodle AULES.

Cursos semi presencials

Cursos curriculars de 120 h, d’aprenentatge semiautònom, on 1 sessió semanal serà presencial al centre en la franja horaria del grup i l’atra sessió será asíncrona mijtançant tasques a la plataforma moodle AULES.

That´s English!

Li ho curse d’anglés a distància creat por el Ministeri d’Educació i Formació Professional. S’imparteix a les Escoles Oficials d’Idiomes i està ajustat a Marc europeu comú de referència per a les Llengües.
Podrà accedir l’alumnat del programa That’s English! del curs 2020-2021 i la ciutadania en general.