Escola oberta

Entenem l’escola com un espai per als infants on és necessària i imprescindible la contribució i l’acompanyament de les seves famílies. En aquest sentit, és necessari que hi hagi una complicitat entre les famílies i l’escola, posant la mirada envers un objectiu i un projecte de centre comú.

Obrint l’escola a les famílies hem aconseguit crear un entorn humà on les persones ens relacionem, abans de res, com a persones, més enllà de les nostres funcions o responsabilitats dins de l’escola. L’escola és un espai de confiança i familiaritat i valorem molt els vincles afectius que s’han creat amb les famílies i entre les famílies i que són un fonament molt fort pel projecte i per la posterior incorporació de noves famílies i de nous infants. Vivim amb molta il·lusió l’arribada i l’acollida de noves famílies i sentim que es senten part de la nostra Comunitat Educativa.

Aquesta participació, complicitat, credibilitat, confiança… són, sens dubte, un dels motors del nostre projecte d’escola i el que dóna un sentit real a l’escola com a projecte de vida pels infants, per les famílies i per l’equip.