Cap on anem

CAP ON ANEM
. . . . . . . . . . . . . .

Desitgem que tots els infants troben el seu lloc dins la societat i per això volem que cap diferència siga un obstacle per al creixement de cada individu. Volem que el nostre alumnat conega i se senta part de la cultura Xixonenca, per així poder després entendre i respectar als altres.

Volem aconseguir formar l’alumnat amb esperit pacificador, solidari i que genere la igualitat, que siguen responsables i coherents amb el seu pensament. Volem un alumnat que entenga l’esforç com una eina per aconseguir els seus somnis. Volem que tota la comunitat educativa fomente i ajude a arribar a l’alumnat a estos objectius.

Des de fa ja uns cursos estem reorientant la pedagogia del centre cap a l’anàlisi de les necessitats de la societat futura en la que viuran els nostres alumnes, fomentant la capacitat de pensament crític, anàlisi de situacions i adaptació al canvi.

En l’actual projecte volem transmetre la il·lusió, el desig de promoure la participació i la col·laboració de totes i tots, l’emoció per compartir i juntes i junts tirar endavant un projecte no només educatiu, sinó un projecte de vida que ens acompanyarà a totes i tots al llarg de molts anys.

I per de descomptat cuidar a les persones, cuidar-nos entre totes i tots, sentir-nos estimats i acceptats.