Comissions mixtes

mans

– Comissions mixtes de l’escola –
TREBALL EN EQUIP

Les comissions mixtes són equips de treball integrats per membres de l’AMPA del Consell Escolar i de l’equip pedagògic, cadascú dels quals s’ocupa d’un àmbit d’actuació. Tenen caràcter estable, amb una previsió d’objectius pactada entre les famílies i els mestres que en formen part.

Aquests grups de treball es creen per complir un objectiu concret, ja siga de manera intermitent actuant només quan calga o de manera continua.

La participació de les famílies és vital per enfortir entre totes i tots el projecte de l’escola.

Comissió Igualtat i Conviència

És un quip que s’ ocupa de facilitar la relació entre els infants, les famílies i la resta de membres de la comunitat educativa. Organitzen accions que ajuden a que els infants es coneguen i interactuen, per ajudar a la cohesió de la comunitat educativa.

Comissió econòmica

És un equip que treballa per la gestió econòmica del centre amb la finalitat de garantir la transparència en la distribució de les despeses. A la vegada han de proposar idees de millora i valoració de la gestió econòmica anual.

Comissió Pedagògica, d’activitats extraescolars i complementàries, i de menjador

És un equip que treballa per promoure el coneixement de la linia pedagògica de l’escola en el si de la comunitat, per organitzar les festes i activitats de l’escola amb la finalitat de coordinar, programar i executar el calendari festiu de l’escola. També  ajuden, organitzen i canalitzen la participació de les famílies en les festes. I treballen per la coordinació del servei de menjador amb l’objectiu de fer una gestió compartida per consolidar i millorar el projecte d’escola.