Mitjans (1r, 2n i 3r)

photo_2020-11-19_20-42-08

Per tal de donar continuïtat i coherència del pas de l’Educació Infantil a l’Educació Primària hem unificat criteris metodològics, pedagògics i organitzatius.

L’escolano és una simple transmissora de coneixements que es memoritzen i reproduixen sinó que la nostra missió és desenvolupar competències per a la vida,  per fer que el món siga més just i més “feliç”.

Treballem per ambients al cicle inicial i en racons al segon i tercer cicle. En estos espais és on els alumnes poden triar i realitzar de manera simultània diferents activitats de tipus cognitiu, manipulatiu i simbòlic  en base a les seues necessitats.

També treballem de forma cooperativa en alguns moments i als projectes, desenvolupant habilitats competencials, comunicatives i cooperatives.