AMPA

L’objectiu de l’AMPA és donar suport a totes les persones de la Comunitat Educativa, sempre en sintonia i coherència amb el projecte pedagògic de l’escola enfortint, d’aquesta manera, els vincles entre les persones de la comunitat.

L’estructura organitzativa de l’AMPA ha de facilitar la participació de les famílies i ha de permetre un treball coordinat amb la direcció de l’escola. És per aquest motiu que es promou la creació de moments d’encontre accessibles per a totes les famílies de l’escola, per tal de compartir informacions, debatre temes, fer celebracions i festes, etc. Altres espais de participació i col·laboració són les Comissions Mixtes, formades per representants de famílies i de l’equip de mestres.

L’AMPA treballa en estreta col·laboració amb la direcció i amb l’equip de mestres, i se n’encarrega d’aspectes de gestió i suport a tasques relacionades amb el funcionament del projecte que requereixen la inversió de molt de temps i de molta implicació; en aquest sentit, les persones que formen part de la junta són un puntal essencial per l’escola i pel Projecte Educatiu de Centre. Des de l’Equip Directiu vetllem perquè les famílies de l’escola formen part de l’Associació de Mares i Pares d’Alumnes ja que cal la col·laboració de totes les persones de la comunitat perquè l’AMPA continue amb la seua tasca, ja que és de vital importància i imprescindible per continuar fent créixer i construint l’escola.

D’altra banda, l’AMPA també és una manera més de coordinació amb l’exterior i de projecció més enllà de les portes de l’escola.

AMPA ELOI COLOMA