Projectes de l’escola

Póster Aula Motivacional Escuela (1)

Projectes permanents:

• Temàtica anual escollida pel claustre al juny de cada any. EL tema escollit vertebrarà i dotarà de coherència els esdeveniments en general, decoracions, així com treballs d’ABP i/o projectes serveis, etc. Este any el tema que hem escollit la comissió d’esdeveniments és EL CINEMA, així que el docents d’Infantil i Primària decorarem el corredor d’infantil amb este tema, també cada grup-classe farà un projecte relacionat segons les inquietuds que cada grup expresse respecte.
  • Projecte Bon dia! En començar el dia totes i tots els cursos de l’escola realitzen un gest diari on es desitja de diferents formes Bon dia a totes les persones de l’aula.
  • Projecte acompanyam! Tot l’alumnat és padrí o Fillol d’altres alumnes, o les dues coses simultàniament, durant tot el camí que faran a l’escola. Començarem este curs a partir d’infantil de 3er que seran els padrins d’infantil 5 anys.
  • Projecte Som el que fem! Un dels pilars de l’escola és promoure l’actitud proactiva. En este marc qualsevol que desitge dur a terme un projecte de millora de la pròpia escola o del món on viu, pot proposar-ho, els docent li acompanyarem en el seu desenvolupament per mirar de dur-lo a terme.
  • Projecte implica’t! És el projecte sobre el qual s’articulen els altres projectes de l’escola. Cada curs és responsable de dinamitzar un dels diversos espais que configuren la vida de l’escola: biblioteca, banys, corredors, escales, menjador, arbres i plantes, etc, del seu estat, ús, decoració. D’esta manera els alumnes intervenen directament en diferents àmbits de l’escola.
  • Projecte alegria al taulons de l’entrada de cada classe, on penjarem el treballs realitzat pels alumnes, o treballs en conjunt.
  • Projecte descontaminació acústica, esta proposta sorgeix de l’observació de la necessitat de millorar l’ús del volum de la veu en la societat en general, i entenem que en educació ho podem treballar i contribuir a esta millora.
  • A llegir! Tots els dies de la setmana, a Primària es destinarà un temps a la lectura lliure sostinguda i silenciosa, a infantil i primer de Primària els contarem contes a primera hora. Per a què esta esdevinga un hàbit, cal que es realitze sempre a la mateixa hora. També respectarem les següents 5 condicions:
    1. Que els alumnes puguen triar la seua pròpia lectura.
    2. Els/Les mestres també han de llegir al mateix temps i ser model.
    3. No s’assigne cap treball específic sobre eixa lectura.
    4. Facilitar als alumnes l’accés a tot tipus de lectures.
    5. Que forme part de l’horari.