Al CRA formem part de Coeducacentres

Enguany el CRA Palancia-Espadán ens hem apuntant al Programa Coeducacentres. Una iniciativa de Conselleria per crear una xarxa d'escoles on es genere una "cultura de centre basada en el diàleg i la cultura de la pau".

Així doncs, professorat, famílies, alumnat, personal de menjadors i representants dels ajuntaments, hem iniciat una formació que durarà tot el curs i on aprendrem a assolir un model de convivència lliure de violència masclista i respectuós amb la diversitat afectiu-sexual.

Durant el primer trimestre ens hem nodrit de tota la part teòrica, realitzant un curs en línia de 20 hores, i carregant les piles necessàries per posar tot allò après en pràctica.

A més a més, ens reunírem un dia l'Equip Motor (un grup format per personal de tota la comunitat educativa) per treballar cooperativament, posar idees en comú i organitzar la celebració del 25N, Dia Internacional de l'Eliminació de la Violència envers la Dona.

Tot seguit us deixem unes fotos. Cliqueu a la imatge per veure-les: