TVA “PINTORS”

Hola xics i xiques!!

Des de el TALLER DE PINTORS, anem a presentar-vos unes activitats per gaudir de “ VAN GOGH”, pintor impressionista que aquest any estem descobrint a l’aula.

Per aquesta setmana us hem preparat dos visionats sobre VAN GOGH. Esperem que us agraden.

Premeu les imatges.

TVA BALL

 

El projecte educatiu de ball, suposa la implementació d’activitats educatives fent incís en el desenvolupament de l’accesibilitat i la creativitat.

Amb l’objectiu que passe  a formar part del seu oci i la seua cultura.

 

Benvolguts alumnes,

Des de casa no deixem de pensar amb vosaltres. Sols vull que esteu tots be.

He pensat que per a aprofitar el temps, podem practicar un parell de dies a la setmana els balls que hem treballat durant el curs.
Propose que comencem pel ball que estavem assajant per al dia de la dona. “AIN’T YOUR MAMÁ”. Prem a la imatge.
NO DEIXEU DE BALLAR!

TVA COCINA

Hola a tots/es,  estem a casa i no hem d’eixir, el COVID-19 és molt dolent, així que a estar a casa!!, però no per això ens avorrim. Podem ballar, pintar, expressar emocions, experimentar i també cuinar.

Us proposaré reptes setmanals a través de receptes que us manaré i podeu fer amb els pares, mares, germans/es i altra família. Després, quan estiguen acabades feu fotos per a veure com us han quedat, Què us sembla la idea?

Així que:

REPTE 1

PIRULETES DE FRUITES

Com estem a casa i no podem comprar chuches, ens farem unes piruletes boníssimes, amb uns colors i un sabor, uuuuum…! A més, sanes i nutritives. Així que us les presente:

Ingredients:

Doncs fruita: maduixa, kiwi, pinya natural o de pot, meló d’Alger, meló, raïm,… i també broquetes, palitos de piruletas,…

Elaboració:

Tallem la fruita en rodanxes, trossos o com millor ens convinga i si volem donar-los formetas i tenim a casa amb tallapastes xicotets. Després inserim la fruita en el palito donant-li el major colorit que puguem.

Si volem les deixem en la nevera perquè refresquen i després menjar-nos-les o ens les mengem ja.

Si a casa tenim xocolate de fondre, podem posar-los una mica en forma de fils i la donarà colorit i sabor.

Com és el primer repte és fàcil i mooolt sabrós, però els següents seran…? Súper divertits i fàcils.

 

FINS LA PROPERA!!!

TVA Religió

Hola guapos i guapes!!!

Malgrat la situació que estem vivint i que no podem eixir de casa, aniré enviant algunes cosetes molt senzilles que podreu fer sòls o amb molt bona companyia com són els pares/mares, iaios/es o tutors legals. No vaig a complicar-ho molt però podeu passar una estoneta divertida mirant algun video que vos enviaré cada setmana, escoltant alguna cançó, fent alguna manualitat o alguna activitat facileta que de segur sabeu fer tots, perquè sé que sou molt llestos. Vos passaré també 2 APP, que es podeu descarregar al mòbil o a la tablet. Hi ha molts jocs, cançons, vídeos i reptes que podreu fer si se les instal·leu. Baix ficaré els enllaços. Si algú/na no sap com fer el que envie o simplement vol parlar amb mi, que es fique en contacte amb la seua tutora que tindrà el correu meu i m’ho podrà fer arribar. Espere veure-vos prompte a tots en el col.le de nou, jo tinc moooooltes ganes i poder-nos pegar una bona abraçada i un fort bes. Vos tire de menys a tots i pensem que #açòpassarà i nosaltres podrem en tot. Vos envie un fort besot virtual a tots. Ens vegem prompte. Marta

Hola guapos y guapas:

Debido a la situación que estamos viviendo y que no podemos salir de casa, iré enviandoos algunes cositas fáciles de hacer y que podreis hacer solos o con muy buena compañia como son los papis, abuelos o tutores legales. No quiero complicarlo mucho pero así podreis pasar un ratito divertido visualizando algun video que os envairé cada semana, escuchando canciones o haciendo alguna manualidad o actividad que seguro sabeis hacer todos, porque sé que sois todos muy listos. Os pasaré también 2 APP que os podeis descargar en el móbil o la tablet. Hay muchos juegos, canciones, vídeos o retos que podreis hacer si las instalais. Si alguien no sabe como hacer alguna actividad o simplemente quiere hablar conmigo, podeis comunicarlo a vuestras tutoras, ellas tienen mi correo y me lo harán llegar. Espero veros pronto a todos en el cole de nuevo, yo tengo muuuuuchas ganas y poder abrazarnos y darnos un fuerte beso. Os hecho de menos a todos y pensad que #estopasará y nosotros podemos con todo. Os envío un fuerte beso virtual a todos. Nos vemos pronto. Marta.

Enllaços APP:

 

 

SETMANA 23-27 MARÇ

Veure la pel·lícula de Setmana Santa i en acabar fer un resum d’aquesta acompanyat d’un dibuix.

SETMANA 30-3 ABRIL

Fer una d’aquestes dos manualitats: Les dues es fan amb pinzes d’estendre la roba.

Fiqueu imaginació i moltes ganes.

 

 

TVA CROMA

 Hola família!
Al taller de CROMA estàvem preparant aquesta cançó per a la passarel•la d’aquest any. Estaven practicant-la alguns alumnes i com és un treball molt complet per a ells, poden continuar practicant-lo. Prem a la imatge.

Ricitos de oro

Captura extreta de https://www.pictocuentos.com

Conta-li un conte al teu fill. Pots utilitzar els pictogrames per tal de treballar el missatge construit a partir del pictograma. Per accedir clica la imatge, engega els bafles i passa la imatge amb la fletxa.

Els substantius

Tasca #01

Nivell: Secundària adaptada.

Què proposem?

Hui treballarem una miqueta de llengua en castellà.

Val, però què cal fer?

Visualitza el vídeo, baixa el document de baix i imprimeix les dues primeres pàgines. Fes-les i guarda aquestes pàgines en una carpeta.

Tasca #02

Després de fer una miqueta de treball podem jugar construint-nos el nostre propi joc.

 

Ens movem: Ballem “senyorita” de Shauw Mendes i Camila Cabello

HOLA DE NOU XIQUETS I XIQUETES:

SABEU EL QUE US INSISTIM TOTS ELS MESTRES DEL COLE SOBRE LA IMPORTÀNCIA  DELS HÀBITS SALUDABLES, ENTRE ELLS , DE FER ESPORT I EXERCICI FÍSIC, ÉS PER AIXÒ QUE VOLEM MOSTRAR-VOS COM ÉS POSSIBLE MOURE’NS ENCARA QUE ESTEM A CASA, I NO HI HA MILLOR MANERA QUE  ACOMPANYANT-HO AMB MÚSICA…

SOLS NECESSITEU UNA MICA D’AMPLE PER PODER BALLAR I PUJAR EL VOLUMN DE L’AUDIO… VINGA ARTÍSTES .. A VEURE EIXE RITME.